Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252385/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00279419/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00286276/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Ogrodu Jordanowskiego nr 1 w Poznaniu przy ul. Solna 2”- IV przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pim.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Ogrodu Jordanowskiego nr 1 w Poznaniu przy ul. Solna 2”- IV przetarg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ef06ac-0282-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030940/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja Ogrodu Jordanowskiego nr 1 przy ul. Solnej 2 - budynek ROBOTY BUDOWLANE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252385/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/07/22/ZP48/2019-230
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest Modernizacja Ogrodu Jordanowskiego nr 1 w Poznaniu przy ul. Solna 2. Głównym punktem zadania dla przedmiotowego etapu jest budowa nowego budynku zaplecza sportowego. W tym celu należy zrealizować budynek wraz z przyłączami, zagospodarowaniem pobliskiego
terenu, wycinką drzew i koniecznymi rozbiórkami (zakres realizacji został ujęty w opisie oraz na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy).
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (…) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w zw. z art. 222 ust. 5 Pzp Zamawiający,
niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: (i) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, (ii) cenach lub kosztach zawartych w ofertach).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 1 sierpnia 2022 r. dokonał zmiany ogłoszenia (e-zamowienia oraz na mini portalu) poprzez wydłużenie terminu składania ofert do 5 sierpnia 2022 r. ogłoszenia te Zamawiający udostępnił na swojej stronie, jednocześnie ujawniając dane wykonawcy, który
w dniu 1 sierpnia 2022 r. złożył swoją ofertę za pośrednictwem mini portalu. Zgodnie treścią art. 222 ust. 5 Pzp Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: (i) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, (ii) cenach lub
kosztach zawartych w ofertach). Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli (…) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dalsze prowadzenie postępowania przetargowego stanowiło by naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest możliwe wyeliminowanie błędu Zamawiającego, uniemożliwia to podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w tym postępowaniu.
Jeżeli więc wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy- Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.