Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241313/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00251365/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650186837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/biosg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ba33fd-fade-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125193/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby BiOSG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/WŁiI/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180865,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i kurierskich i ich zwrotów na rzecz Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Przemyślu oraz poszczególnych terenowych jednostek organizacyjnych Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej. Usługi pocztowe Wykonawca będzie realizował dla niżej wymienionych lokalizacji Zamawiającego: Komenda Bieszczadzkiego Oddziałku Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37 – 700 Przemyśl; Placówka Straży Granicznej w Horyniec – Zdrój, ul. Wojska Polskiego 36, 37 – 260 Horyniec Zdrój; Placówka Straży Granicznej w Lubaczowie – Drogowe Przejście Graniczne Budomierz, ul. Kardynała Wyszyńskiego 25, 37 – 600 Lubaczów; Placówka Straży Granicznej w Korczowej, 37 – 724 Młyny; Placówka Straży Granicznej w Medyce, 37 – 732 Medyka; Placówka Straży Granicznej w Hermanowicach, Hermanowice 45c, 37 – 733 Hermanowice; Placówka Straży Granicznej w Huwnikach, Huwniki 155, 37 – 743 Huwniki; Placówka Straży Granicznej w Wojtkowej, Wojtkowa 55A, 38 – 712 Wojtkowa; Placówka Straży Granicznej w Krościenku, 38 – 700 Ustrzyki Dolne; Placówka Straży Granicznej w Czarnej Górnej, Czarna Górna 191, 38 – 710 Czarna Górna; Placówka Straży Granicznej w Stuposianach, Stuposiany 18, 38 – 713 Stuposiany; Placówka Straży Granicznej w Ustrzykach Górnych, Ustrzyki Górne 21, 38 – 714 Ustrzyki Górne; Placówka Straży Granicznej w Wetlinie, Wetlina 43, 33 – 608 Wetlina; Placówka Straży Granicznej w Sanoku, ul. Mickiewicza 23a, 38 – 500 Sanok; Placówka Straży Granicznej w Rzeszowie – Jasionce, Jasionka 942, 36 – 002 Jasionka. Zamawiający wymaga, aby: Wykonawca posiadał placówki zdawczo – odbiorcze usytuowane w pobliżu terenowych jednostek organizacyjnych Straży Granicznej, o których mowa powyżej, nie dalej jednak niż 30 km (odległość liczona po drogach publicznych). Placówki Wykonawcy powinny być czynne minimum 5 dni w tygodniu przez 5 godzin dziennie. Odległości pomiędzy placówkami zdawczo – odbiorczymi Wykonawcy, a terenowymi jednostkami organizacyjnymi Straży Granicznej powinny prowadzić drogami asfaltowymi – utwardzonymi. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w pkt 6 Formularza ofertowego adres placówki zdawczo – odbiorczej oraz odległość pomiędzy placówkami zdawczo – odbiorczymi, a terenowymi jednostkami organizacyjnymi Straży Granicznej; Wykonawca w przypadku zaoferowania nieograniczonej możliwości bezpłatnego śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych przedstawił po zawarciu umowy wszelkie niezbędne informacje umożliwiające korzystanie przez Zamawiającego z usługi śledzenia przesyłek. Zasady korzystania z usług pocztowych, a także odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich wykonania określone są w: ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896 z późn. zm.); rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 474);
ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775); ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1360 z późn. zm.); umowach międzynarodowych ratyfikowanych przez Rzeczpospolitą Polską, umowach międzynarodowych zawartych w sposób dopuszczalny przez prawo międzynarodowe dotyczących świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminach wykonawczych Światowego Związku Pocztowego. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa powyżej w trakcie realizacji usług pocztowych, zastosowanie będą miały przepisy nowo obowiązujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188213,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188213,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188213,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188213,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony"
- Dostawa materiałów i sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki I
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. dla zadania inwestycyjnego pn. '' Przebudowa, modernizacja, i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej" w Woj Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
- Przebudowa dróg powiatowych ( 3 zadania)
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla ZM "Obra""
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie i podległych Rejonów w podziale na 2 zadania
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.