Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00230981/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie - II etap.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Włoszczowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413944951
1.5.8.) Numer faksu: 413944965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-wloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-wloszczowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie - II etap.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec102499-dac4-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012495/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230981
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.272.12.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3176850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie - II etap. Podstawowy zakres robót obejmuje:Branża budowlana:
- izolację wewnętrzną ściany piwnicy
- posadzkę na gruncie w piwnicy
- częściowe wykończenie wewnętrzne w zakresie dotyczącym wykończenia ścian, w tym m.in. tynki, licowanie ścian płytkami, gładzie gipsowe, gruntowanie ścian pod malowanie oraz w zakresie wykończenia stropów, w tym m.in. ocieplenie stropów płytami z wełny mineralnej
- częściowo stolarkę wewnętrzną obejmującą dostawę i montaż okien wewnętrznych oraz drzwi aluminiowych wewnętrznych
Branża sanitarna
- instalację centralnego ogrzewania, w tym montaż grzejników płytowych
Uwaga! instalacja centralnego ogrzewania częściowo została wykonana w I etapie budowy hali
- instalację wentylacji
Uwaga! część kanałów wentylacyjnych przechodzących przez przegrody zewnętrzne wraz
z obróbkami została wykonana w I etapie budowy hali
- instalację klimatyzacji
- instalację wodociągową w części
- przyłącze c.o.
- węzeł ciepłowniczy
1. W I etapie w części dotyczącej wentylacji wykonano część kanałów oraz otwory w dachu
i przegrodach zewnętrznych. Wykonawca winien uwzględnić i dostosować się do wykonanych elementów.
2. Wykonanie kotłowni w komplecie jako węzeł cieplny musi pozwolić dostarczyć ciepło dla obiektu szkolnego w użytkowaniu.
3. Roboty w kotłowni wykonać w przerwie o kresu grzewczego.
Branża elektryczna
- instalacja gniazd wtykowych
- część instalacji oświetlenia: podstawowe i awaryjne (zakres nie obejmuje montażu łączników instalacyjnych i opraw oświetleniowych)
- część instalacji CCTV (zakres nie obejmuje montażu elementów systemu telewizji użytkowej tj. kamer wewnętrznych i zewnętrznych)
- część instalacji LAN (zakres nie obejmuje m.in. szafy serwerowej i routerów WiFi)
- część instalacji SSWiN (zakres nie obejmuje m.in. montażu czujek ruchu, sygnalizatorów optyczno akustycznych, centrali alarmowej)
- część systemu oddymiania klatki schodowej (zakres nie obejmuje montażu centrali sterowania oddymianiem, czujek dymu)
- część instalacji przyzywowych
- część instalacji nagłośnienia (zakres nie obejmuje m.in. szafy audio z wyposażeniem oraz kolumn głośnikowych)
Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjną wraz z montażem zgodnie
z Wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych w Ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład. Miejsce montażu tablicy zostanie wskazane przez zamawiającego.
. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy, SSTWiORB), przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 3160500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie – II etap” w pełnym zakresie bez ograniczeń w branży:1) konstrukcyjno-budowlanej (koordynator nadzoru),
2) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych
3) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi.
4.2.1. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, umowa będące załącznikiem do SWZ. Szczegółowe informację pkt.4.2.2 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 20110,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3887415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4587900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3887415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa AMB Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090037055
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Oleszno
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AMB Budownictwo Krzysztof Prokop
jakie przetargi wygrała firma
AMB Budownictwo Krzysztof Prokop
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3887415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20110,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20110,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konter Inżynieria Krzysztof Kasprzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573267930
7.3.3) Ulica: Al. Wyzwolenia 9 lok.21
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-224
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20110,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ORAZ NAWODNIENIE BOCZNEJ PŁYTY BOISKA SPORTOWEGO NA STADIONIE W BUKU
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.