eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku UMWP przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku UMWP przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.8.) Numer faksu: +48583268557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku UMWP przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c417fa30-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku UMWP przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”.
2. Roboty będą polegać na wykonaniu wymiany łącznie 18 sztuk drzwi w klasie odporności ogniowej EI 30 S, dymoszczelnych, w ramie stalowej w kolorze szarym, z przeszkleniem przezroczystym i mrożonym wraz z obróbką murarską i malarską.
3. Roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania biur w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę osób pracujących w obiekcie oraz na petentów. Roboty hałaśliwe należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych - po godzinach pracy urzędu. Zamawiający wskazuje, żeby część robót – kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu - wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie dni wolnych od pracy ( weekendy, godziny popołudniowe, wieczorne, nocne).
4. Zakres robót obejmuje miedzy innymi:
1) Demontaż istniejących drzwi i ich utylizację zgodnie z przepisami prawa.
2) Montaż drzwi przeciwpożarowych w klasie odporności ogniowej EI 30 S dymoszczelnych wraz z ościeżnicą na parterze, I, II i III piętrze budynku (według wymienionych niżej ilości na każdym piętrze).
3) Wszystkie zamontowane drzwi winny być wyposażone w czytelną tabliczkę znamionową potwierdzającą ognioodporność ogniową umieszczoną na drzwiach lub ościeżnicy na bocznej, wewnętrznej części skrzydła lub na ościeżnicy oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawem i normami i ustawą.
4) Drzwi powinny być wyposażone w klamkę przeciwpożarową, zamek i uszczelki dymoszczelne, oraz przeszklenie.
5) Zamontowane drzwi muszą być zintegrowane i dopasowane do istniejących trzymaczy i systemu ppoż.
6) Po zamontowaniu drzwi próby współdziałania z istniejącym systemem pożarowym budynku wraz ze sporządzeniem protokołu, który zostanie przekazany wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego z innymi dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316602,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316602,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316602,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENSTERBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6060093043

7.3.3) Ulica: ul. KRAŃCOWA 10

7.3.4) Miejscowość: Oborniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316602,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-25 do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.