eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523415261

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4bfed8-2fcd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013113/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Instalacja klimatyzatorów w pomieszczeniach budynku Oddziału Regionalnego w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233477/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.3.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153780,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia (umowy) jest sklimatyzowanie 37 pomieszczeń biurowych 38 urządzeniami typu split lub multisplit w następujących lokalizacjach:
- Oddział Regionalny KRUS w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22:
pomieszczenia nr: 103, 104, 105, 105A, 105B, 106, 203, 203A, 205, 206, 208, 209, 710.
- Placówka Terenowa KRUS w Sępólnie Krajeńskim, ul. Tadeusza Kościuszki 13:
pomieszczenia nr: 12, 13, 15, 18.
- Placówka Terenowa KRUS w Żninie, ul. Szpitalna 20:
pomieszczenia nr: 2, 110.
- Placówka Terenowa KRUS w Wąbrzeźnie, ul. Budowlana 2:
pomieszczenia nr: 3, 5, 6, 7, 8, 9.
- Placówka Terenowa KRUS w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32:
pomieszczenia nr: 1, 2, 9, 10, 11, 13, 15.
- Placówka Terenowa KRUS w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Szczygłowskiego 13:
pomieszczenie nr: 1.
- Placówka Terenowa KRUS we Włocławku, ul. Barska 6:
pomieszczenia nr: 1 (2 szt. urządzeń), 2, 18A, 33A.
2. Zakres prac określa dokumentacja: podstawowy zakres prac (załącznik nr 1 do umowy), przedmiar robót (załącznik nr 2 do umowy) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (załącznik nr 3 do umowy) oraz specyfikacja techniczna urządzeń klimatyzacyjnych przeznaczonych do montażu przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do umowy).
3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją techniczną, dokonał odpowiednich pomiarów długości niezbędnych instalacji, sprawdził dokumentację i uznał ją za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu umowy.
4. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie niezbędne czynności dla zrealizowania przedmiotu umowy określonego w ust. 1.
5. Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji umowy, które nie zostały wyszczególnione w dokumentacji technicznej a są konieczne do realizacji nie wymagają zawarcia odrębnej umowy czy też waloryzacji umowy.
6. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy zostanie zrealizowany z zachowaniem umówionych terminów oraz należytą starannością.
7. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że w okresie realizacji umowy zatrudni osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji umowy jako swoich pracowników w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020r., poz. 1320 z późn. zm.) na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku. Wyżej określony wymóg zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji umowy dotyczy również Podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179432,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179432,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe SANIVEST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642406428

7.3.3) Ulica: Polna 59

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179432,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.