eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Przeprowadzenie kompleksowej kampanii infor-promocyjnej projektu "Przebudowa drogi rowerowej z ośw. wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wsp. gosp. niskoem. na terenie Pilskiego OSI"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii infor-promocyjnej projektu „Przebudowa drogi rowerowej z ośw. wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wsp. gosp. niskoem. na terenie Pilskiego OSI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kompleksowej kampanii infor-promocyjnej projektu „Przebudowa drogi rowerowej z ośw. wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wsp. gosp. niskoem. na terenie Pilskiego OSI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c7a441-387e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI - kampania informacyjno-promocyjna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250609/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.47.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
5.1. Kampania w mediach:
– działania informacyjno-promocyjne w mediach lokalnych i regionalnych, polegające na produkcji i emisji dwóch spotów jednego telewizyjnego i jednego spotu radiowego, oraz zamieszczeniu spotu telewizyjnego w Internecie, opracowaniu i opublikowaniu artykułów w prasie oraz Internecie.
Przygotowanie scenariuszy spotów promujących podstawowe zasady poruszania się w przestrzeni publicznej, upowszechnienie wiedzy o korzyściach płynących z wyboru transportu rowerowego i ruchu pieszego, oraz ograniczania indywidualnego transportu samochodowego, zrównoważoną mobilność i proekologiczne zachowania transportowe wpływające na jakość powietrza w mieście i środowiska naturalnego, które zależą od podejmowania codziennych wyborów mieszkańców dotyczących formy mobilności (1 komplet). Spoty winny być atrakcyjne dla odbiorcy, przykuwać jego uwagę, ukazywać to, co może stracić odbiorca, jeśli nie będzie się stosował do zasad poruszania się w przestrzeni publicznej, a także to co może zyskać przestrzegając tych zasad. Spoty
i artykuły muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych/radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów. W spotach i artykułach należy zamieścić informację, że zostały zrealizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
a) produkcja i emisja spotów w telewizji:
- nagranie animowanego spotu promującego podstawowe zasady poruszania się w przestrzeni publicznej, upowszechnienie wiedzy o korzyściach płynących z wyboru transportu rowerowego i ruchu pieszego, oraz ograniczania indywidualnego transportu samochodowego, zrównoważoną mobilność i proekologiczne zachowania transportowe wpływające na jakość powietrza w mieście i środowiska naturalnego, które zależą od podejmowania codziennych wyborów mieszkańców dotyczących formy mobilności. Długość spotu 60 sekund, w jakości HD, z udziałem lektora i transkrypcją dla osób niesłyszących. Scenariusz spotu zostanie zaproponowany przez Wykonawcę i zrealizowany po zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Materiał użyty w produkcji zostanie dostarczony przez Wykonawcę;
- 10 emisji spotu w telewizji w jakości HD w „prime time”- przed i po paśmie informacyjno-publicystycznym nadawanym na żywo, obejmującej zasięgiem co najmniej teren miasta Piła;
b) produkcja i emisja spotu radiowego:
- nagranie i emisja spotu radiowego promującego drogę rowerową przy ul. Przemysłowej w Pile, system dróg rowerowych w mieście oraz transport rowerowy, o długości 30 sekund, z udziałem lektora. Treść materiału zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Wyprodukowany spot radiowy powinien zostać wyemitowany 30-krotnie w jednej stacji radiowej o zasięgu minimum teren miasta Piła;
c) emisja spotu telewizyjnego w Internecie:
- zrealizowany spot animowany powinien zostać zamieszczony na profilu Miasto Piła w portalu społecznościowym przez okres 7 dni. Spot powinien dotrzeć do min. 10 tys. osób;
d) przygotowanie i publikacja artykułów w prasie i Internecie:
- emisja i ogłoszenie artykułu (kolorowego) o wielkości pół strony w dwóch wydaniach lokalnego tygodnika o nakładzie około 2,5 tys. egzemplarzy ukazującego się na terenie Piły, który promować będzie drogę rowerową przy ul. Przemysłowej w Pile, system dróg rowerowych w mieście oraz transport rowerowy, celem bezpośrednim jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projekcie. Ponadto celem będzie: oddziaływanie na społeczność lokalną przedsięwzięcia, które ma przyczynić się do zmiany zachowań komunikacyjnych na bardziej przyjazne ochronie klimatu, przyczynić się do powstania i utrwalenia nawyków w zakresie przyjaznego dla użytkownika i środowiska podróżowania transportem rowerowym. Treść publikacji powinna zawierać minimum grafikę/ilustrację, krótki tekst opisujący Projekt i jego znaczenie, wartość Projektu oraz dofinansowania, obowiązkowe oznaczenia dotyczące Projektów współfinansowanych ze środków UE.
5.2. Kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do dzieci, młodzieży, mieszkańców, innych podmiotów miasta i obszaru funkcjonalnego, w ramach której odbędą się wydarzenia z udziałem mieszkańców:
- organizacja 2 spotkań podczas wydarzeń miejskich lub innych okoliczności (np. targowisko miejskie) wskazanych przez Zamawiającego, podczas których Wykonawca przeprowadzi zajęcia dla mieszkańców nt. zasad poruszania się w ruchu ulicznym/przestrzeni publicznej. Rozstawienie namiotu i elementów stoiska promocyjnego dostarczonych przez Zamawiającego. Przygotowanie i wydruk wraz z Policją i Strażą Miejską materiału graficznego (ulotka) dot. najczęściej łamanych zasad w ruchu ulicznym (np. używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście dla pieszych, przejazd rowerem po przejściu dla pieszych, zachowania niezgodne z kodeksem ruchu drogowego na przejściach dla pieszych itp.)
5.3. Organizacja zajęć, skierowanych dla dzieci i młodzieży z jednostek edukacyjnych miasta Piły, propagujących niskoemisyjne i ekologiczne formy transportu - transport rowerowy, pieszy, komunikację miejską, a także zasady bezpieczeństwa w ruchu drogowym:
- organizacja cyklu zajęć (przygotowanie scenariuszy trzech tematów i spotkań w szkołach i przedszkolach z udziałem Straży Miejskiej, zakup, wykonanie i dostarczenie materiałów edukacyjnych związanych z bezpieczeństwem (odblaski, broszury informacyjne, banery edukacyjne, autochodziki (4 sztuki)). Po 10 spotkań na scenariusz.
5.4. Wykonanie muralu, zawierającego treści związane z tematyką np. ekologiczną, bezpieczeństwem w ruchu drogowym, komunikacją rowerową:
- mural o wielkości do 100m2, w lokalizacji wyznaczonej przez Zamawiającego z zastosowaniem produktów o właściwościach antysmogowych i likwidujących inne zanieczyszczenia. Projekt wybrany zostanie na podstawie trzech propozycji do akceptacji Zamawiającego, wykonanie muralu odbywać się powinno przy zastosowaniu podnośnika lub rusztowania.
6. Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej kampanii musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/ulotce/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego” / Unii Europejskiej); ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego;
- informację o zrealizowanym projekcie rewitalizacyjnym, wybudowanej infrastrukturze i zrewitalizowanej przestrzeni miejskiej, z podkreśleniem ogólnodostępności obiektów i dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- informację o celach projektu, tj. ograniczeniu negatywnych zjawisk zdiagnozowanych w Gminnym programie rewitalizacji dla miasta Piły w sferze społecznej, gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno-funkcjonalnej oraz technicznej poprzez poprawę funkcjonalności obiektów i przestrzeni publicznych oraz zintegrowanych działaniach w wymiarze społecznym.
7. Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Materiały drukowane (ulotki, broszury banery) i artykuły w prasie oraz publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby realizacji kampanii i dostarczone przez Wykonawcę.
8. Wszystkie materiały prasowe, publikacje internetowe, materiały informacyjne muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
9. W terminie do 3 dni od publikacji/emisji/wykonania ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań. Raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58548,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123334,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58548,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Althermedia Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140369870

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 210/25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-608

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58548,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.