eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strachówka › Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z częścią przeznaczoną na garaż OSP wraz z niezbędna infrastrukturą w miejscowości Borucza



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z częścią przeznaczoną na garaż OSP wraz z niezbędna infrastrukturą w miejscowości Borucza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6

1.5.2.) Miejscowość: Strachówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562828

1.5.8.) Numer faksu: 257562829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strachowka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z częścią przeznaczoną na garaż OSP wraz z niezbędna infrastrukturą w miejscowości Borucza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02102345-c701-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057833/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Boruczy przeznaczonej na cele związane z rekreacją i kulturą

1.1.7 Termmomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w OSP w Boruczy gmina Strachówka

1.1.8 Zakup wyposażenia, montaż paneli fotowoltaicznych oraz wykonanie ogrodzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1423996,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z CZĘŚCIĄ PRZEZNACZONĄ NA GARAŻ OSP WRAZ Z NIEZBĘDNA INFRASTRUKTURĄ W MIEJSCOWOŚCI BORUCZA”

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:


Zadanie 1. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Boruczy przeznaczonej na cele związane z rekreacją i kulturą

Zadanie 2. Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w OSP w Boruczy gmina Strachówka

Zadanie 2. Wykonanie ogrodzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucza w ramach zadania w budżecie Zakup wyposażenia, montaż paneli fotowoltaicznych oraz wykonanie ogrodzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucza


Rodzaj zamówienia – ROBOTY BUDOWLANE

OPIS:

Zadanie 1.
Zakres zadania przewiduje wykonanie:
 Roboty rozbiórkowe,
 Roboty ziemne,
 Roboty fundamentowe,
 Roboty murowe,
 Pokrycie dachu,
 Wzmocnienie stropu,
 Wymiana więźby dachowej,
 Stolarka okienna i drzwiowa,
 Pergola,
 Roboty malarskie,
 Podłogi i posadzki,
 Zagospodarowanie terenu,
 Instalacja wody zimnej,
 Instalacja kanalizacji-wewnętrzna,
 Kanalizacja sanitarna – zewnętrzna,
 Rozdzielnica, przewody,
 Osprzęt elektroinstalacyjny,
 Oprawy oświetleniowe,
 Połączenie wyrównawcze lokalne,
 Instalacja alarmowa,


Zadanie 2.
Zakres zadania przewiduje wykonanie:
 Instalacja wewnętrzna gazu ,
 Instalacja ciepłej wody użytkowej,
 Instalacja c.o.,
 Przyłącze gazu wraz z zbiornikiem
 Stolarka okienna i drzwiowa – zewnętrzna,
 Podłogi i posadzki,
 Elewacja,
 Ocieplenie stropu poddasza,


Zadanie 3.
Zakres zadania przewiduje wykonanie:
 Wykonanie ogrodzenia ,


Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
• na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
• ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
• zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
• obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
• przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
• po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
KOD CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty



TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zadanie 1 – 4 miesiące od daty zawarcia umowy

Zadanie 2 – 4 miesiące od daty zawarcia umowy

Zadanie 3 – 4 miesiące od daty zawarcia umowy

Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969940,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1776916,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 969940,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441096339

7.3.3) Ulica: Solskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-071

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 969940,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.