eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Harasiuki › Budowa targowiska w miejscowości Harasiuki w formule"zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska w miejscowości Harasiuki w formule"zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa targowiska w miejscowości Harasiuki w formule"zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5025d3f3-f08b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005682/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa targowiska w miejscowości Harasiuki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie ulepszanie i rozwijanie podstawowych uslug lokalnych dla ludności wiejskiej w tym rekreacji,kultury i powiązanej infrastruktury.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1235050,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest : opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (architektoniczno-budowlanej we wszystkich branżach) i na jej postawie wykonanie robót budowlanych związanych z budową targowiska
w miejscowości Harasiuki.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na :

a) budowie wiaty handlowej ze stanowiskami handlowymi zadaszonymi,
b) budowę wiaty śmietnikowej wraz z pomieszczeniem gospodarczym,
c) modernizację istniejącej zieleni,
d) zagospodarowanie nowej zieleni niskiej,
e) zamontowanie instalacji fotowoltaicznej,
f) wykonanie przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej,
g) demontaż istniejącej nawierzchni,
h) utwardzenie placu z nowymi ciągami pieszymi,
i) wykonanie schodów terenowych,
j) budowa punktu bieżącej wody,
k) montaż elementów małej architektury(ławki stojak na rowery, kosze na śmieci),
l) stoły handlowe 280x90,
m) wykonanie i montaż tablic informacyjnych,
n) wykonanie instalacji elektrycznej wiaty,
o) wykonanie oświetlenia terenu targowiska oraz parkingu,
p) wykonanie odwodnienia terenu inwestycji,
q) wykonanie nowej nawierzchni parkingu,

4.3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia jego zakres przedmiotowy , w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania wraz z załącznikami(dalej zwany również „PFU”) stanowiący załącznik nr 2.1 do SWZ, projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
4.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentacje projektową we wszystkich branżach zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym :PFU:), Umową, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, i uzgodnieniami.
4.5.W przypadku wystąpienia wykluczających się wzajemnie postanowień i wytycznych zawartych w dokumentach będących częścią składową zamówienia, ustala się następującą hierarchię ich ważności:
1) zawarte w PFU,
2) zawarte w Umowie,
3) zawarte w ofercie z załącznikami.
4.6. Postanowienia zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 4.3, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające. W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej różnych wymagań, jako wiążące należy traktować wymagania zawarte w dokumencie wyższej hierarchii.
4.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawnymi, w szczególności Prawa budowlanego, a także normami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia.
4.8.Dokumentacja projektowa powinna opisywać Przedmiot Umowy za pomocą cech technicznych i jakościowych oraz być zgodna z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, oraz uwzględniać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zezwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Dokumentacja winna uwzględniać przepisy dotyczące zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w fazie realizacji robót.
4.9 Dokumentacja projektowa wykonana przez Wykonawcę składać się będzie z dokumentów określonych w pkt. 3.2. PFU, powinna być zgodna z wymogami Zamawiającego określonymi w PFU i Umowie oraz być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.
4.10. Na wykonaną kompletną dokumentacje projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres gwarancji udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnia się żadne wady projektu.
4.11. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia (nie dotyczy kierowników budowy i kierowników robót).
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie
i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).
4.12.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia określone zostały w projekcie umowy – zał. Nr 2 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1471080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1471080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1471080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa MAJSTER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651258991

7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-418

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1471080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.