eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a408fe2e-43bf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Utrzymanie i konserwacja placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w utrzymaniu Dzielnicy Bielany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272739/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

a) Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.;
b) Niniejsze zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług i zostało przewidziane w sekcji II.7) Ogłoszenia o zamówieniu nr 650741-N-2018 z dnia 18.12.2018 r. (opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych) i SIWZ dla zamówienia podstawowego gdzie zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. (obecnie z uwagi na zmianę od 2021 r. ustawy pzp art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art.214 ust.1 pkt 7), określając zakres usługi oraz warunki na jakich zostanie udzielana. Udzielane zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i obejmuje powtórzenie podobnych rodzajowo usług (zgodnie z zakresem określonym w zał. nr 10 do SIWZ zamówienia podstawowego) zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 650741-N-2018 z dnia 18.12.2018 r

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.45.2021.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 51712,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Polega na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym tj. zamówienie będzie obejmowało konserwację i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany, obejmujące m.in.:
- zakup i montaż bramy panelowej 2 skrzydłowej w ogrodzeniu placu zabaw o wys.1,2 m,
- wymianę siatki tzw. piłkochwytu,
- wymianę piasku w piaskownicach w ilości 50m3, piasek z atestem PZH,
- wymianę piasku w polach piaskowych w ilości 200m3, piasek z atestem PZH,
- uzupełnienie koszy na psie odchody w torebki jednorazowe,
- wymianę łożysk w karuzeli obrotowej,
- wymianę plansz regulaminów placów zabaw i siłowni plenerowych
- opróżnianie dodatkowych koszy na odpady,
- wymianę sprężynowca z płyty HDPE;
- wymianę siedzisk w karuzeli obrotowej z płyty wodoodpornej, antypoślizgowej hdpe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) formularz cenowy stanowiący jednocześnie zakres prac do wykonania – wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości będzie stanowił kosztorys ofertowy;
b) projektowane postanowienia umowy z załącznikami.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA lub PODWYKONAWCA zobowiązuje się do skierowania do wykonania niniejszego przedmiotu umowy 4 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w zakresie prac konserwacyjnych, wymienionych w załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy (Zgodnie z zapisami oferty i umowy zamówienia podstawowego).
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63606,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63606,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63606,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63606,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-24 do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.