Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234164/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00242415/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań finansowych planowanych w rozchodach budżetu Gminy Tomice na rok 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: 33 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40000445-2fe2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań finansowych planowanych w rozchodach budżetu Gminy Tomice na rok 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40000445-2fe2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004146/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań finansowych planowanych w rozchodach budżetu Gminy Tomice na rok 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234164/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFN.271.2.1.2021.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360170,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.498.847,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na pokrycie zobowiązań finansowych planowanych w rozchodach budżetu Gminy Tomice na rok 2021. Kredyt zostanie wypłacony w 1 transzy w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia Bankowi przez Kredytobiorcę pisemnej dyspozycji uruchomienia kredytu. Kredytobiorca wyda i przekaże dyspozycję w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Dyspozycja zostanie przekazana w wersji papierowej lub w formie PDF za pośrednictwem faxu lub na adres e-mail wskazany w umowie. 2. Spłata kredytu nastąpi w latach 2025-2027 z dochodów budżetu Gminy Tomice. Spłata rat kapitału:
1) I rata 31.03.2025 r. - 336 250,00 zł;
2) II rata 30.06.2025 r. - 336 250,00 zł;
3) III rata 30.09.2025 r. - 336 250,00 zł;
4) IV rata 31.12.2025 r. - 336 250,00 zł;
5) V rata 31.03.2026 r. - 408 750,00 zł;
6) VI rata 30.06.2026 r. - 408 750,00 zł;
7) VII rata 30.09.2026 r. - 408 750,00 zł;
8) VIII rata 31.12.2026 r. - 408 750,00 zł;
9) IX rata 31.03.2027 r. - 380 000,00 zł;
10) X rata 30.06.2027 r. - 380 000,00 zł;
11) XI rata 30.09.2027 r. - 380 000,00 zł;
12) XII rata 31.12.2027 r. - 378 847,00 zł;
3. Okres spłaty kapitału od 31 marca 2025 r. do 31 grudnia 2027 r. zgodnie z podanym wyżej harmonogramem spłat rat kapitałowych. Spłata odsetek dokonywana będzie kwartalnie, płatna w ostatnim dniu każdego kwartału począwszy od dnia wypłaty kredytu w 2021 r., z zastrzeżeniem, że pierwsze rozliczenie dotyczące odsetek nastąpi w terminie na dzień 31 marca 2022 r. Zamawiający będzie powiadamiany przez Wykonawcę pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną o wysokości raty kapitałowej i odsetek przypadających do spłaty na co najmniej 5 dni przed upływem terminu ich zapłaty. 4. Waluta kredytu: PLN. 5. Naliczanie odsetek – tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia. 6. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 7. Źródło pokrycia spłaty: dochody budżetu gminy. 8. Kredyt oprocentowany w skali roku według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku. Stopa bazowa – zmienna stawka WIBOR 3M (stawka WIBOR 3 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek). Dla celów zamówienia należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 11.10.2021 r. Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielonego kredytu. 9. Do obliczenia kwoty odsetek należy przyjąć rzeczywistą (kalendarzową) ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości i terminu wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Kredytobiorca przewiduje możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu w przypadku uzyskania ponadplanowych dochodów lub niewykonania wydatków budżetowych bez opłaty prowizji. 11. Zamawiający zastrzega sobie: 1) prawo wcześniejszej spłaty kredytu w każdym momencie bez naliczenia dodatkowych opłat z tego tytułu, 2) możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez naliczenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 12. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku dokonania nadpłaty odsetek Wykonawca nie dokona ich zaliczenia na poczet kapitału. 13. Miejsce realizacji: Tomice. 14.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293871,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311225,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293871,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskidzki Bank Spółdzielczy Oddział w Wadowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-004-69-30
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 72A
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293871,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI TOMICE
więcej: przetargi TOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3.000.000 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 3 510 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz finansowanie zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.