Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169530/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00193946/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00194823/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oznak stopni do umundurowania wyjściowego, służbowego i polowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kgsg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oznak stopni do umundurowania wyjściowego, służbowego i polowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46000e04-d67c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094906/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 "Oznaki stopni haftowane komputerowo do umundurowania wyjściowego, służbowego i polowego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/BF/BTiZ/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280924,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa: a) oznaki stopni na taśmie otokowej w kolorze zielonym w ilości 4000 szt. zamówienie podstawowe i do 800 szt. w zamówieniu objętym prawem opcji; b) dostawa oznaki stopni na taśmie otokowej w kolorze czarnym w ilości 5 szt. zamówienie podstawowe i do 2 szt. w zamówieniu objętym prawem opcji.Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 26037,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa: a) Oznaki stopni do umundurowania wyjściowegow kolorze khaki (pochewki) w ilości 3200 par zamówienie podstawowe i do 800 par w zamówieniu objętym prawem opcji; b) Oznaki stopni do umundurowania wyjściowego (typu MW) w kolorze granatowym (pochewki) w ilości 20 par zamówienie podstawowe i do 10 par w zamówieniu objętym prawem opcji; c) Oznaki stopni do umundurowania wyjściowego w kolorze stalowym (pochewki) w ilości 30 par zamówienie podstawowe i do 10 par w zamówieniu objętym prawem opcji.
Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 38257,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa: a) Oznaki stopni do kurtki wyjściowej w kolorze khakiw ilości 3200 szt. zamówienie podstawowe i do 500 szt. w zamówieniu objętym prawem opcji; b) Oznaki stopni do kurtki wyjściowej w kolorze czarnym w ilości 10 szt. zamówienie podstawowe i do 5 szt. w zamówieniu objętym prawem opcji.
Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 17832,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oznaki stopni do czapki służbowej letniej w kolorze oliwkowym w ilości 5800 par zamówienie podstawowe i do 850 par w zamówieniu objętym prawem opcji. Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać.4.5.3.) Główny kod CPV: 39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 24161,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa: a) Oznaki stopni do umundurowania służbowegow kolorze oliwkowym (pochewki) w ilości 5000 par zamówienie podstawowe i do 1100 par w zamówieniu objętym prawem opcji; b) Oznaki stopni do umundurowania służbowego w kolorze granatowym (pochewki) w ilości 40 par zamówienie podstawowe i do 20 par w zamówieniu objętym prawem opcji.
Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 46662,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa: a) Oznaki stopni wzoru WL do czapki polowejz nadrukiem maskującym SG14 w ilości 5800 szt. zamówienie podstawowe i do 800 szt. w zamówieniu objętym prawem opcji; b) Oznaki stopni wzoru MW do czapki polowej z nadrukiem maskującym SG14 w ilości 30szt. zamówienie podstawowe i do 20 szt. w zamówieniu objętym prawem opcji.
Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 24605,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa: a) Oznaki stopni wzoru WL do umundurowania polowego (pochewki) w ilości 11000 par zamówienie podstawowe i do 2100 par w zamówieniu objętym prawem opcji; b) Oznaki stopni wzoru MW do umundurowania polowego (pochewki)w ilości 70 par zamówienie podstawowe i do 40 par w zamówieniu objętym prawem opcji.Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 18 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 103367,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49784,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49784,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49784,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno – Usługowy GALEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967 129 98 41
7.3.3) Ulica: Ołowiana 12
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-461
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "GALEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "GALEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49784,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40048,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40549,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40048,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno – Usługowy GALEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967 129 98 41
7.3.3) Ulica: Ołowiana 12
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-461
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "GALEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "GALEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40048,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13251,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22938,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13251,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524 020 32 83
7.3.3) Ulica: Borzymowska 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-565
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13251,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13905,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23066,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13905,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524 020 32 83
7.3.3) Ulica: Borzymowska 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-565
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13905,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45460,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45460,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45460,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524 020 32 83
7.3.3) Ulica: Borzymowska 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-565
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45460,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13087,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27646,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13087,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524 020 32 83
7.3.3) Ulica: Borzymowska 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-565
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13087,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100739,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.