eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słopnice › Przygotowanie i wydawanie posiłków w szkołach i przedszkolach w gminie Słopnice



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków w szkołach i przedszkolach w gminie Słopnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490739464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 911

1.5.2.) Miejscowość: Słopnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183347433

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@slopnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.slopnice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Słopnicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121846230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słopnice 732

1.5.2.) Miejscowość: Słopnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183326460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@slopnice.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo.slopnice.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Słopnicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492906624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słopnice 336

1.5.2.) Miejscowość: Słopnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183348020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspipslopnice@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsppslopnice.iap.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Słopnicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380793581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słopnice 731

1.5.2.) Miejscowość: Słopnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183326315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@slopnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.slopnice.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Słopnicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słopnice 363

1.5.2.) Miejscowość: Słopnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183348005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4@slopnice.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4.slopnice.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający I prowadzi postępowanie na rzecz wszystkich zamawiających. każdy zamawiający podpisuje umowę dotyczącą własnej jednostki

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wydawanie posiłków w szkołach i przedszkolach w gminie Słopnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdfa4e46-1b2f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00262956/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków w szkołach i przedszkolach na terenie Gminy Słopnice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdfa4e46-1b2f-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

Szczegółowe informacje znajduj się w rozdziale 7 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień Specyfikacji.
5. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza ofertowego i musi być do niej dołączony kosztorys ofertowy (zał nr 2 do SWZ).
6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniami o udzielenie zamówieniach publicznych: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słopnicach, 34-615 Słopnice 911
1) Mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod.gops@slopnice.pl
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie Art. 6, ust. 1, pkt c RODO, to jest w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego GOPS.26.2.2023 „Przygotowanie i wydawanie posiłków w szkołach i przedszkolach w gminie Słopnice”.
3) Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom. Prócz organów publicznych, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, dane mogą być przekazywane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
4) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo:
a) dostępu do treści swoich danych,
b) sprostowania danych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) ograniczenia przetwarzania, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
7) Ponieważ dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie
Art. 6, ust. 1, pkt c RODO, osoby których te dane dotyczą nie mają prawa do:
a) żądania usunięcia danych,
b) przenoszenia danych,
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9) Podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe i jest warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości udziału w postępowaniu.
10) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.26.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów szkół i przedszkolaków w dwóch stołówkach: przy Zespole Placówek
Oświatowych oraz przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola
b) Przygotowywanie i dowóz posiłków:
- jeden posiłek dziennie do Szkoły Podstawowej Nr 4 a w tym dwudaniowy obiad dla oddziału przedszkolnego
- jeden posiłek dziennie do Szkoły Podstawowej Nr 3 w przysiółku Granice dla uczniów
- obiad i podwieczorek do przedszkola w szkole Podstawowej Nr 3 w przysiółku Granice
zgodnie z jadłospisem zamieszczonym w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyliczenie punktów należnych za kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Załącznik nr 3.
Natomiast Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby był on wpisany w rejestrze podmiotów prowadzących działalność gospodarczą (CEiDG) w zakresie gastronomii Nr PKD-2007 56.29.Z a w przypadku podmiotów mających siedzibę za granicą w rejestrze prowadzonym w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca doręczy odpowiedni dokument potwierdzający wpis na wezwanie Zamawiającego. W przypadku podmiotów krajowych Zamawiający zweryfikuje to wymaganie we własnym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na
potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Załącznik Nr 3, oraz na wezwanie Zamawiającego opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z art. 125 ust.
1 ustawy Pzp. Załącznik Nr 3.
Natomiast Zamawiający określa następujące minimalne wymogi dotyczące: potencjału technicznego, wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sposoby ich potwierdzenia:
a) W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania samochodem dopuszczonym
przez właściwe służby do przewożenia produktów żywnościowych. Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży oświadczenie, że dysponuje samochodem, który jest przystosowany i dopuszczony do przewozu żywności zgodnie z załącznikiem nr 5.
b) W zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał przynajmniej jedno zamówienie objęte każdym z kodów CPV dotyczących niniejszego
zamówienia to jest:
55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy złożyć zgodnie z załącznikiem Nr 7.
c) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował osobą, która posiada uprawnienia technologa żywności lub technika usług gastronomicznych ze specjalnością dietetyka albo studia w zakresie dietetyki.
Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży wykaz osób, skierowanych do wykonywania zamówienia, posiadających uprawnienia technologa żywności lub technika usług gastronomicznych ze specjalnością dietetyka albo studia w zakresie dietetyki. Należy również dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę kopię
dokumentu potwierdzającego te uprawnienia. Wykaz należy złożyć zgodnie z załącznikiem Nr 6.
W sytuacji, gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające rzeczywisty dostęp Wykonawcy do tych zasobów oraz określające w szczególności: zakres, sposób i okres wykorzystania dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego w przypadku udostępnienia zasobów dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – zgodnie z
załącznikiem nr 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Załącznik nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wraz z ofertą Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Załącznik nr 3.
b) W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4.
c) Ponadto wraz z ofertą Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika składa pełnomocnictwo do dokonywania czynności w
niniejszym postępowaniu przetargowym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4.
Ponadto wraz z ofertą Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika składa pełnomocnictwo do dokonywania czynności w niniejszym postępowaniu przetargowym

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Ustala się wadium w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych.
2. Wadium należy wnieść przed otwarciem ofert lub wraz z ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących form:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Nr: 22 88040000 0060 0606 2554 0003 - przyjmuje się, że terminem wpłaty jest termin uznania na rachunku Zamawiającego.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawa z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
W przypadku wadium, o których mowa w lit. „b-e” wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, przy czym może je złożyć wraz z ofertą.
4. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą;
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
5) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98, ust. 2 ustawy, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych
dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Strony przewidują zmiany w zakresie poszczególnych pozycji jadłospisu. Zmiany te mogą być dokonane na piśmie po uzgodnieniu między stronami w przypadku uwag wpływających od rodziców, dyrektorów szkół, Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiany te nie mogą powodować zmiany jakości, wartości kalorycznej ani kosztów posiłków. Formą zmiany będzie pisemne wyrażenie zgody na zmianę jadłospisu przez Zamawiającego.
2) Strony przewidują zmianę ceny jednostkowej posiłku w przypadku konieczności wprowadzenia dodatkowego reżimu sanitarnego zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego a w szczególności używania opakowań i sztućców jednorazowych, pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji dodatkowych kosztów, z której ta zmiana wynika
i zaakceptowaniu tej kalkulacji przez Zamawiającego.
3) Strony przewidują zmianę miejsca przygotowywania posiłków i zastosowania cateringu w przypadku konieczności wprowadzenia dodatkowego reżimu sanitarnego zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Strony przewidują odstąpienie od wymogów Zamawiającego określonych w rozdziale XV, ust. 2 SWZ w przypadku zawieszenia zajęć oświatowych.
5) Strony przewidują także inne zmiany zgodne z Art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
6) Zmiana ceny jednostkowej oraz sposobu wykonywania zamówienia wymaga pisemnego aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie internetowej: e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.