eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632430280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a217ca5d-3285-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002885/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242120/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-21/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 760667,23 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 760667,2 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 139899,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 82685,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 61937,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 57550,09 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 46380,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 35161,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 49735,51 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 160626,92 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.
2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 126690,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142067,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142067,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142067,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652963271

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 21

7.3.4) Miejscowość: Kleczew

7.3.5) Kod pocztowy: 62-540

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142067,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110656,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110656,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110656,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652988472

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 10

7.3.4) Miejscowość: Ślesin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110656,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65507,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65507,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65507,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. w Wierzbinku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652969138

7.3.4) Miejscowość: Wierzbinek 65

7.3.5) Kod pocztowy: 62-619

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65507,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103003,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103003,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103003,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiosrstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6660003887

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 39

7.3.4) Miejscowość: Sompolno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103003,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74255,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74255,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74255,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74255,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 22.10.2021 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022”. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty dla części nr 6 ww. postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania (Część 6) w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 22.10.2021 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022”. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty dla części nr 7 ww. postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania (Część 7) w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 22.10.2021 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022”. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty dla części nr 8 ww. postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania (Część 8) w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203198,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203198,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203198,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203198,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.