eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębniki › Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowogród w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowogród w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NOWOGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450018603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowość: Dębniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-416

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowogrod@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowogrod.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-nowogrod/zamowienia-publiczne4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowogród w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b6f113-f397-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00171463/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowogród w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222867/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu i konserwacji odcinków dróg leśnych, które uległy deformacji, poprzez profilowanie oraz uzupełnianie nawierzchni (kolein i wybojów) pospółką drogową wraz z utwardzeniem. Profilowanie polegać będzie na wyrównaniu nawierzchni oraz nadaniu odpowiednich spadków poprzecznych za pomocą równiarki samojezdnej. Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu pospółki drogowej na uszkodzonych odcinkach dróg po uprzednim usunięciu ewentualnych zastoisk wody czy błota, wraz z miejscowym utwardzeniem i wyprofilowaniem naprawianego odcinka drogi.
Całkowity zakres prac do wykonania to:
a) Równanie i profilowanie nawierzchni dróg leśnych o łącznej powierzchni 238 925 m2, polegające na przywróceniu nawierzchni prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego równiarką drogową;
b) Uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg pospółką drogową (określoną normą PN-B-02480:1986) o zawartości sumy frakcji żwirowej i kamienistej pomiędzy 10 a 50%. Uziarnienie graniczne pospółki od 0- 63 mm o łącznej ilości 3632 m3 oraz przywróceniu, naprawianej nawierzchni, prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego równiarką drogową
Dowiezione kruszywo zostanie rozplantowane w dniu dostawy z uwagi na brak możliwości jego składowania. Uzupełnianie nawierzchni dróg należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zapisami STWiOR. Stosowane materiały oraz sprzęt nie mogą powodować niekorzystnego wpływu na środowisko oraz negatywnie wpływać na właściwości podłoża.
Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia, materiały i urządzenia.
2. Lokalizacja zadania:
Leśnictwo Łacha: 244 m3 kruszywa, 34 750 m2 równania i profilowania dróg
Leśnictwo Leman: 198 m3 kruszywa,
Leśnictwo Podgórne: 263 m3 kruszywa,
Leśnictwo Krusza: 488 m3 kruszywa, 16 950m2 równania i profilowania dróg
Leśnictwo Kuzie: 300m3 kruszywa, 57 900 m2 równania i profilowania dróg
Leśnictwo Złota Góra: 35 550 m2 równania i profilowania dróg
Leśnictwo Morgowniki: 563 m3 kruszywa, 2 125 m2 równania i profilowania dróg
Leśnictwo Dobrylas: 150 m3 kruszywa,
Leśnictwo Zbójna: 338 m3 kruszywa, 35 500 m2 równania i profilowania dróg
Leśnictwo Wyk: 368 m3 kruszywa, 20 000 m2 równania i profilowania dróg
Leśnictwo Gawrychy: 720 m3 kruszywa, 36 150 m2 równania i profilowania dróg.
3. Długość dróg do utrzymania i ilość przewidywanego kruszywa do dostarczenia są to wielkości maksymalne, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu prac określonych dla poszczególnych leśnictw o 20%.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu, rozmiaru i miejsca wykonania prac przez Wykonawcę zawarte będą każdorazowo w protokółach przekazania prac do wykonania – zleceniach.
5. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do specyfikacji warunków zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
6. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zakres prac obejmuje:
1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (uporządkowanie terenu po pracach, wyrównanie dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością zleceniodawcy itp.),
3) wykonanie oznakowania terenu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
8. Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej składającej się z: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wytycznymi niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, a także jej pozostałymi załącznikami.
9. Zamawiający będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które powinny zawierać:
1) protokoły odbioru,
2) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
3) deklaracje zgodności wbudowywanych materiałów,
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osoby wykonujące prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
12. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym /2 lat/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416864,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618632,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416864,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jan Grzymała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181006888

7.3.4) Miejscowość: Kobylin 26

7.3.5) Kod pocztowy: 18-421

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416864,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.