Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222688/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych oraz cateringowych dla uczestników konferencji pn. „Identyfikacja cudzoziemców jako element skutecznego powrotu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH STRAŻY GRANICZNEJ W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021102313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757254173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.osssg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/osssg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych oraz cateringowych dla uczestników konferencji pn. „Identyfikacja cudzoziemców jako element skutecznego powrotu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58dad51a-f38c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096697/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych oraz cateringowych dla uczestników konferencji pn. Identyfikacja cudzoziemców jako element skutecznego powrotu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany jest z Programu Fundusz Azylu, Migracji i Integracji: tytuł projektu: „Wzmocnienie kompetencji i kwalifikacji Straży Granicznej w obszarze powrotów – część II” Nr projektu 1/9-2018/BK-FAMI2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/SZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 881479,83 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59518,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla uczestników konferencji pn. „Identyfikacja cudzoziemców jako element skutecznego powrotu” dla maksymalnie 50 osób w obiekcie hotelarskim, tj. hotelu minimum **** (kategoria cztery gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2017, poz. 2166 tekst jednolity) lub w obiekcie zabytkowym, który nie został sklasyfikowany według wymogów cytowanego rozporządzenia – o standardzie równoważnym.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 45629,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług cateringowych w dniu 21.09.2022 r. dla 50 uczestników konferencji pn. „Identyfikacja cudzoziemców jako element skutecznego powrotu".4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odstąpienia od podpisania umowy przez firmę Silver-bird Events Natalia Gołąb, ul. Sobieskiego2, 58-500 Jelenia Góra postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Bloku nr 1 zostało unieważnione, ponieważ oferta jedynego pozostałego w postępowaniu wykonawcy firmy Sun & More Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 50 000,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63900,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Bloku nr 2 zostało unieważnienie , ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 8 ustawy Pzp, ponieważ zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, ponieważ wykonawcy nie udzielili wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6"
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.