eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a

1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323306222

1.5.8.) Numer faksu: 323306214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/98/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709d2623-ffaf-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015880/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00018.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie modernizacji obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa
Zadanie należy zrealizować zgodnie z dołączonym projektem. Inwestycja ogranicza się wyłącznie do działek Zamawiającego.
1.1. Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego obejmuje:
Etap I ( Punkt 5.1 – 5.7 Projektu Technicznego) – Budowa drenażu do odprowadzania nadmiaru wód opadowych z rur drenarskich o średnicy 80 mm w otulinie filtracyjnej ułożonych co 6 m wzdłuż krótszego boku boiska. Wzdłuż dłuższych boków boiska zaprojektowano kolektory drenarskie o średnicy 160 mm do których zostaną włączone popreczne odcinki drenów o średnicy 80 mm. Kolektory drenarskie zakończone zostaną studzienkami rewizyjnymi o średnicy 425. Odprowadzona woda będzie kierowana odcinkami kanalizacji deszczowej o średnicy 200 m do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Etap II (Punkt 5.8 – 5.10 Projektu Technicznego) – Budowa instalacji nawadniania boiska wraz ze zbiornikami buforowymi i pompownią. W południowej części działki 1943/294 planuje się wykonanie 5 zbiorników buforowych o pojemności 10 m 3 każdy oraz pompownią wody. Z pompowni planuje się wykonanie rurociągu PE100 DN75 SDR 11 w kierunku płyty boiska połączony z rurociągiem PE100 DN63 wykonany równolegle do linii bocznych boiska w odległości ~ 1 m od ich zewnętrznych krawędzi. Rurociąg DN63 zasila 12 zraszaczy służących do podlewania boiska. Planuje się również wykonanie dwóch odcinków przyłączą kanalizacji deszczowej PVC DN200 do zbierania wód opadowych z zadaszenia trybuny i dachu na budynku klubowego. Ze zbiornika buforowego woda będzie kierowana odcinkiem rurociągu PE100 DN200 do studni pompowej. Odcinek ten należy wyposażyć w zasuwę odcinającą z trzpieniem teleskopowym i skrzynką uliczną. W studni pompowej planuje się montaż pompy na potrzeby systemu nawadniania. System nawadnia boiska ma zostać wykonany z rur PE100 SDR11 DN75 i 63 zasilających 12 zraszaczy umieszczonych po obwodzie boiska – 10 sztuk i 2 w jego centralnej części. Przewiduje się również montaż szafy/komory technologicznej przeznaczonej do zamontowania niezbędnego osprzętu technicznego. Jako uzupełnienie wody należy wykonać przyłącze wodociągowe PE100SDR 11 DN63 SDR 11 do istniejącej szafki hydrantowej na ścianie budynku klubowego do projektowanej pompowni.
Zieleń : - odtworzenie płyty boiska wraz z przyległymi strefami na powierzchni 7.300m2, dosiew trawy, aeracja, piaskowanie (wymagana ilość piasku 120t), nawożenie i wałowanie płyty boiska na powierzchni 7.300m2 +/- 10%.
1.2. Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia zgodnie z prawem opcji jedynie punkt 5.11 Projektu Technicznego obejmuje:
Etap III (Punkt 5.11 Projektu Technicznego) – Modernizacja nawierzchni na działce 1904/294 ok. 200 m2. Korytowanie wyrównanie i wykonanie podbudowy o grubości 30 cm na działce 1904/294 ok. 360 m2. Poszerzenie wjazdu na teren GKS Gwarek wraz z przesunięciem krawężników. Ułożenie odwodnienia linowego typy FASTERFIX KS – 8 mb. Ułożenia przykanalika z rury PVC SN 8 DN 110 – 21 mb. Montaż krawężnika oporowego na ławie betonowej 100 x 30 x 12 – ok. 100 mb. Ułożenie kostki betonowej szarej i czerwonej o grubości 8 cm na działce 1904/294 ok. 360 m2 w tym kostka czerwona ok. 107 m2.
Inwestycja nie obejmuje zakresu robót ujętych w punktach 5.12 – 5.15 Projektu Technicznego.
Wartość zamówienia opcjonalnego – Etap III nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający zastrzega, iż wykonanie zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji do dnia ogłoszenia wyników - Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Przy realizacji należy uwzględnić prace dotychczas zakończone tj.:
- instalacja nawodnienie o długości 75 mb;
- ułożenie wodociągu o średnicy 63 mm o długości 200m;
- wykonanie wykopów oraz ułożenie wodociągu o średnicy 63 mm, długości 120 mb;
-wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku od studni S9 do S10 oraz przykanalika
do zbiorników betonowych o długości 37 mm wraz z studnią S10;
- wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku pomiędzy studniami S1 do S4 o długości
72 mb wraz z studniami S1 i S4;
- wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody z rynien zadaszenia trybuny
do zbiorników buforowych wody;
- wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku od studni S12 do S15 o długości 43,5 m razem
z studniami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR, Projekt Techniczny, przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Zgodnie z art. 218 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie. Ponadto zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, która zawiera błędy.
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do 16.06.2023 r. do godziny 11:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę: Gosław Sport Center Sp. z o. o. ul. Cisowa 6, 44-300 Wodzisław Śląski. W toku oceny i badania ofert, Zamawiający uznał, że przedmiotowa oferta jest niezgodna z przepisami ustawy oraz zawiera błędy. Wykonawca Gosław Sport Center Sp. z o. o. złożył ofertę zawierającą dwie ceny. Tym samym miałby możliwość dokonania wyboru ceny po otwarciu ofert. Z treści oferty nie wynikały żadne dane, które pozwoliłyby na uznanie,
że z całą pewnością doszło do omyłki, która mogłaby zostać poprawiona, oferta również nie zawiera danych, które pozwalałyby na jednoznaczne ustalenie, która z cen jest prawidłową.
W ocenie Zamawiającego doszło do złożenia dwóch ofert cenowych na jednym formularzu ofertowym, co jest niezgodne z przepisami ustawy Pzp, tym samym oferta zawiera błędy, w związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.