Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187402/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00257921/01 - Wynik z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania
Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadaniaBudowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab891fac-e0dc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012269/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187402/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część I zamówienia – Wyposażenie kuchniPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, ustawienie, montaż, podłączenie i uruchomienie wyposażenia kuchni w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis wyposażenia będącego przedmiotem dostawy określono w załączniku A do SWZ.
Urządzenia i wyposażenie należy ustawić i zamontować zgodnie z załączonym projektem technologicznym.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę wyposażenia,
2) wniesienie i ustawienie wyposażenia,
3) montaż wyposażenia i podłączenie urządzeń do mediów,
4) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń,
5) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń,
6) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności, sprawdzeń w formie protokołu,
7) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji urządzeń (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia),
8) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
9) wykonanie niezbędnych instalacji związanych z podłączeniem urządzeń, przepustów, przewiertów itp.
Dostarczone urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów w szczególności w miejscach zbiorowego żywienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 328000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część II zamówienia – Winda KuchennaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie windy kuchennej w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku B do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż windy,
2) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania windy,
3) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia,
4) uzyskanie odbioru Urzędu Dozoru Technicznego,
5) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji windy (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty),
6) roboty budowlane związane z obudową szybu windowego.
Dostarczona winda musi być kompletna i gotowe do użytku, fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad. Zamawiający wymaga aby oferowana winda była dopuszczona do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Część III zamówienia – Doposażenie kuchniPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, ustawienie, montaż, podłączenie i uruchomienie wyposażenia kuchni (doposażenie kuchni w dodatkowe urządzenia, wyposażenie nieujęte w załączonym do SWZ projekcie technologicznym) w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis wyposażenia będącego przedmiotem dostawy określono w załączniku C do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę wyposażenia,
2) wniesienie i ustawienie wyposażenia,
3) montaż wyposażenia i podłączenie urządzeń do mediów,
4) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń,
5) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń,
6) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności, sprawdzeń w formie protokołu,
7) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji urządzeń (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia),
8) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
Dostarczone urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów w szczególności w miejscach zbiorowego żywienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512480924
7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Karwin w 2024 roku
- Budowa sztucznego zbiornika wodnego na cele przeciwpożarowe w Leśnictwie Irena
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnych mebli oraz urządzeń gastronomicznych.
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant"przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.