eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa artykułów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320087

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orzechowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sieradz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3de414e4-438d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Garbalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-10-58-357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbalin 18

1.5.2.) Miejscowość: Garbalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_garbalin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 834-100-80-76

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WIEJSKA 3

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-10-29-214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WRONIA 76/90

1.5.2.) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-15-57-739

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-721

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 1 w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-10-86-651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BESKIDZKA 54

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 2 w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-17-73-399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I.KRASZEWSKIEGO 1/5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-161

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_2_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de414e4-438d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017319/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy art. rybnych dla jednostek podległych OISW w Łodzi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266383/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.7.2021.MChl

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy artykułów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim:
Część nr 1 – przetwory rybne
1) Filet rybny mrożony (szaterpak), CPV 15221000-3 - 3 330 kg,
2) Burgery rybne panierowane 50 g - 110 g – produkt mrożony, CPV 15229000-9 - 13 650 kg,
3) Płaty śledziowe solone, CPV 15241200-1 - 8 000 kg,
4) Kostka rybna – produkt mrożony, CPV 15221000-3 - 2 000 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

4.5.5.) Wartość części: 225192,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – konserwy rybne
1) Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300 – 330 g/szt., CPV 15243000-3 - 13 530 kg,
2) Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300 – 330 g/szt., CPV 15240000-2 - 8 130 kg,
3) Konserwa – sałatka pikantna z makrelą z warzywami, puszka z samootwieraczem 300 – 330 g/szt.,
CPV 15243000-3 - 10 120 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15243000-3 - Przetwory z ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15243000-3 - Przetwory z ryb

4.5.5.) Wartość części: 219779,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 444 972,24 zł brutto (I cześć - przetwory rybne: 225 192,74 zł; II część - konserwy rybne: 219 779,50 zł)i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal ) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 29 listopada 2021 r. o godzinie 10:30.
Najkorzystniejsze oferty złożone w postępowaniu:

I część zamówienia- wartość brutto: 278 147,63 -oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. (brak podpisu elektronicznego); kolejna najniższa oferta brana pod uwagę wynosi: 365 040,38 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278147,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365040,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 444 972,24 zł brutto (I cześć - przetwory rybne: 225 192,74 zł; II część - konserwy rybne: 219 779,50 zł)i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal ) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 29 listopada 2021 r. o godzinie 10:30.
Najkorzystniejsze oferty złożone w postępowaniu:

II część zamówienia- wartość brutto: 230 401,71 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.