Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266383/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320087
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orzechowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sieradz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3de414e4-438d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Garbalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-10-58-357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbalin 18
1.5.2.) Miejscowość: Garbalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_garbalin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Łowiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 834-100-80-76
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WIEJSKA 3
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-10-29-214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WRONIA 76/90
1.5.2.) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-15-57-739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smutna 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-721
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-10-86-651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BESKIDZKA 54
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 2 w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-17-73-399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I.KRASZEWSKIEGO 1/5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-161
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_2_lodz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de414e4-438d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy art. rybnych dla jednostek podległych OISW w Łodzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266383/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.7.2021.MChl
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy artykułów rybnych do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim:Część nr 1 – przetwory rybne
1) Filet rybny mrożony (szaterpak), CPV 15221000-3 - 3 330 kg,
2) Burgery rybne panierowane 50 g - 110 g – produkt mrożony, CPV 15229000-9 - 13 650 kg,
3) Płaty śledziowe solone, CPV 15241200-1 - 8 000 kg,
4) Kostka rybna – produkt mrożony, CPV 15221000-3 - 2 000 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 225192,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – konserwy rybne1) Paprykarz szczeciński, puszka z samootwieraczem 300 – 330 g/szt., CPV 15243000-3 - 13 530 kg,
2) Szprot w pomidorach, puszka z samootwieraczem 300 – 330 g/szt., CPV 15240000-2 - 8 130 kg,
3) Konserwa – sałatka pikantna z makrelą z warzywami, puszka z samootwieraczem 300 – 330 g/szt.,
CPV 15243000-3 - 10 120 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15243000-3 - Przetwory z ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15243000-3 - Przetwory z ryb
4.5.5.) Wartość części: 219779,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 444 972,24 zł brutto (I cześć - przetwory rybne: 225 192,74 zł; II część - konserwy rybne: 219 779,50 zł)i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal ) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 29 listopada 2021 r. o godzinie 10:30.
Najkorzystniejsze oferty złożone w postępowaniu:
I część zamówienia- wartość brutto: 278 147,63 -oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. (brak podpisu elektronicznego); kolejna najniższa oferta brana pod uwagę wynosi: 365 040,38 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278147,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365040,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 444 972,24 zł brutto (I cześć - przetwory rybne: 225 192,74 zł; II część - konserwy rybne: 219 779,50 zł)i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal ) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 29 listopada 2021 r. o godzinie 10:30.
Najkorzystniejsze oferty złożone w postępowaniu:
II część zamówienia- wartość brutto: 230 401,71 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Remonty nawierzchni chodników i ulic w mieście Sieradz".
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Sieradzu oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2024
- Renowacja zbiornika wodnego w Bobrownikach
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych, drobiowych oraz tłuszczów zwierzęcych) dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu telewizji przemysłowej CCTV w obiekcie Sądu Rejonowego w Wieluniu, Wydział Zamiejscowy w Pajęcznie przy ul. Sienkiewicza 12, 98-330 Pajęczno
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywne dostawy wraz z z transportem artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2024 r.
więcej: Ryby mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.