Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247775/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00287980/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 6 600 m siatki ogrodzeniowej wraz ze słupkami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 177850044
1.5.8.) Numer faksu: 178521109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.rzeszow@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6835202e-370c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 6 600 m siatki ogrodzeniowej wraz ze słupkami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6835202e-370c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018582/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247775/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.1.16.2021.DD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 408681,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6 zestawów siatki ogrodzeniowej (po 1 100 m) wraz ze słupkami (po 220 szt.)
o następujących parametrach technicznych i składające się z wymienionych elementów:
1) wysokość: min. 200 cm,
2) rozstaw drutów pionowych: 15 cm,
3) rozstaw drutów wzdłużnych: 3x20 cm, 2x15 cm, 3x10 cm, 16x5 cm,
4) średnica drutów skrajnych: 2,5 mm,
5) średnica pozostałych drutów: 2,00 mm
6) wytrzymałość na rozciąganie: NRm 400-450 MPa, HRm min. 1100 MPa,
7) powłoka cynk: NZn 80-100 g/m2, Hzn min. 210 g/m2,
8) długość rolki: 50 m,
9) łącznie 1 320 szt. słupków o wysokości min. 270 cm; betonowych o wymiarach min. 10x10cm lub stalowych o średnicy min. 7 cm, ocynkowanych lub w inny sposób zabezpieczonych przed korozją.
TERMIN REALIZACJI I HARMONOGRAM DOSTAWY
1. 20 dni od dnia podpisania umowy – dostawa 2 zestawów siatki ogrodzeniowej (2x 1 100 m) wraz z słupkami (2 x 220 szt.);
2. od dnia 1 lipca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. dostawa 2 zestawów siatki ogrodzeniowej (2x 1 100 m) wraz z słupkami (2 x 220 szt.);
3. od dnia 3 kwietnia 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r. dostawa 2 zestawów siatki ogrodzeniowej (2x 1 100 m) wraz z słupkami (2 x 220 szt.).
Dostawa bezpośrednio docelowym użytkownikom. W 2021 r. dostawa do następujących miejscowości: Lutowiska i Polana po 1100 mb do miejscowości . Dokładne lokalizacje dostarczenia zestawów siatek zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Ze względu na ciągle wpływające wnioski o przekazanie zabezpieczeń, w pozostałych latach lokalizacje odbiorców (Bieszczad, Beskid Niski) zostaną przekazane przez przedstawicieli Zamawiającego najpóźniej do 31 marca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44313000-7 - Siatka metalowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W prowadzonym postępowaniu w dniu 10 listopada 2021 r. dokonano wyboru oferty, jednakże wyłoniony Wykonawca, uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie może zastosować art. 263 ustawy PZP i dokonać ponownego badania oraz oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, ponieważ została złożona tylko jedna oferta. Uznać zatem należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania, zgodna
z przedstawioną poniżej podstawą prawną.
Uzasadnienie prawne:
Działając w oparciu o art. 255 pkt 7 w związku z art. 266 ustawy PZP Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.