eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - zespołu torów rowerowych typu "pumptruck" na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300463877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: (65)- 546-26-36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/516933

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab797800-2a74-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00112158/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - zespołu torów rowerowych typu "pumptrack" na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228410/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSiR.2710.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” a następnie wykonanie przedsięwzięcia na terenie dawnego poligonu w Sierakowie w ramach zadania „Zagospodarowanie Poligonu – adaptacja terenu dawnego Poligonu na cele sportu i rekreacji, kultury, edukacji, zdrowia i innych”.
2. W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego rekreacyjnego obiektu – zespołu torów rowerowych wg wstępnej koncepcji oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją.
3. Zamierzenie obejmuje wykonanie rekreacyjnego obiektu małej architektury - zespołu torów rowerowych typu „pumptrack”. Celem przedsięwzięcia jest rozszerzenie infrastruktury wypoczynku i rekreacji Gminy Rawicz w zakresie infrastruktury rowerowej.
4. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu koncepcyjnego, a następnie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych i pozwoleń. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do projektu koncepcyjnego i budowlanego i weryfikacji zawartych w nim danych pod względem zgodności z umową i programem funkcjonalno – użytkowym z załącznikami przed uzyskaniem decyzji administracyjnych lub skierowanie projektu do realizacji.
2) uzyskanie niezbędnych uzgodnień w tym między innymi:
a) warunków przyłączeniowych zasilania oświetlenia,
b) sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia wh lokalnych wymagań.
c) uzyskanie informacji o występowaniu urządzeń melioracyjnych,
d) prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych.
e) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3) w zakresie robót budowlanych wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, w tym:
a) wykonanie zespołu torów rowerowych typu „pumptruck”.
b) plantowanie terenu i założenie trawnika.
c) wykonanie utwardzonego placu odpoczynku wyposażonego w ławki, stojaki rowerowe i kosze.
d) wykonanie odwodnienia, oświetlenia obiektu.
e) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
g) prowadzenie dziennika budowy,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,
i) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane).
5. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem i terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panem Hubertem Kupczykiem. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Ostateczny zakres rzeczowy wynikać będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, zawierającej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
7. Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym z załącznikami, który stanowi wytyczne do projektowania. W związku z tym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, niemniej jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty.
8. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji przedmiotu zamówienia tj. torów rowerowych „Pumptruck”.
9. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikiem, o których w pkt 7 oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
10. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
11. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rawiczu zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia, warunki, pozwolenia i decyzje niezbędne do opracowania projektu. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej.
12. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego oraz przepisy wykonawcze, jak również uwzględnić warunki i wymagania określone w wydanych opiniach, uzgodnieniach, warunkach i decyzjach. Zakres i treść projektu powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych.
13. Jeżeli w trakcie opracowywania projektu nastąpi zmiana przepisów należy je uwzględnić przy realizacji.
14. Wykaz dokumentów jakie Wykonawca zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu w ramach prac projektowych i robót został określony w rozdziale III SWZ.
15. Dokumenty będące podstawą realizacji zamówienia publicznego, powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
1) Umowa i SWZ,
2) Program funkcjonalno – użytkowy z załącznikami,
3) Oferta Wykonawcy.
16. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w:
1) programie funkcjonalno – użytkowym z załącznikami,
2) projekcie budowlanym wraz z załącznikami opracowanym przez Wykonawcę,
3) opracowanej przez Wykonawcę Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4) Specyfikacji Warunków Zamówienia z załącznikami,
5) Obowiązujących normach.
17. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie uwzględnić wymagania określone w pkt 16 rozdziału III SWZ.
18. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych ziemnych, układania nawierzchni i robót elektrycznych. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, została złożona jedna oferta. Cena brutto jaką zaproponował Wykonawca za realizację niniejszego zamówienia w wysokości 1.440.576,00 zł brutto przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. tj. kwotę w wysokości 1.185.000,00 zł brutto.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1440576,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1440576,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.