eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

WWW.bip.bielsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5579251-f93b-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033610/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235671/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk"

2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa i montaż na terenie gminy Bielsk lamp solarnych bez turbiny wiatrowej,
b) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz rozładunek i montaż w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego.
c) Wykonawca, w oferowanej cenie, zobowiązany jest uwzględnić wszystkie materiały czynności i wszelkie koszty, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie z własnym doświadczeniem i wiedzą techniczną.
d) Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę uliczne lampy solarne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.
e) oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lamp
f) montaż/osadzenie fundamentu
g) ustawienie słupa oświetleniowego

3. Planowana ilość lamp – 57 szt.
4. Cząstkowe dostawy realizowane będą w danych sołectwach w uzgodnieniu z Sołtysem danego sołectwa w ilości wg przekazanego przez Zamawiającego wykazu.

5. Minimalne wymagane parametry techniczne:

Parametr Wartość minimalna
Panel Moc 200 W / 18V
Materiał Ogniwa monokrystaliczne
Uchwyt / stelaż panelu PV Umożliwiający skierowanie go w kierunku południowym oraz pod odpowiednim kątem w stosunku do ziemi
Materiał obudowy aluminium
Bateria litowa Pojemność 570 Wh
Ilość cykli ładowania 2 000
Umiejscowienie Zabudowana w głowicy lampy
Głowica lampy Strumień świetlny 4 800 lm
Moc świetlna 30 W
Wydajność led 160 lm / W
Barwa światła 6000 K ÷ 6500 K
Temperatura pracy od - 20 do + 60º C
Żywotność 50 000 h
System Rozkład światła W kształcie skrzydeł nietoperza
Czas świecenia (pełne naładowanie) 2 – 3 deszczowe dni
Instalacja Lampy należy zamontować na wysięgniku (ramieniu) nie krótszym niż 1m (stal ocynkowana), słup wysokość min 6m (stal ocynkowana), kable łączące lampę z panelem PV winny być umieszczone wewnątrz wysięgnika, przewody do sterownika winny być umieszczone wewnątrz słupa. Odległość między lampami – minimum 30 metrów (pełne pokrycie światłem)
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10º ÷ 20º w celu doświetlenia właściwego terenu
Unifikacja (jednolitość wyglądu) - lampy należy zamontować na wysięgniku,
- panel należy zamontować na słupie,
Montaż w gruncie Montaż/ Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo Budowlane.
Sterowanie / Zarządzanie trybami pracy lampy Czujnik zmierzchu
sterowanie pilotem – 4 tryby pracy.
Możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:
- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu, przerwa nocna
- opóźnienie załączenia po zachodzie słońca
Czujnik ruchu pozwalający na zwiększenie natężenia światła w przypadku wykrycia ruchu
słupy, wysięgnik Słupy oraz wysięgniki muszą posiadać certyfikat oraz DWU dla 1 strefy wiatrowej adekwatnie do masy i powierzchni zamontowanych opraw świetlnych, paneli fotowoltaicznych i ich stelaży oraz wysięgników. Wymagane jest również oświadczenie producenta o możliwości zainstalowania oprawy świetlnej wraz z panelem o dopuszczalnej masie i określonej powierzchni bocznej wiatrowej (oferowanej Zamawiającemu)
Fundament typ fundamentu prefabrykowany, powinien być przeliczony ze wzglądu na wagę całości lampy oraz spełniać warunki wytrzymałościowe
Certyfikat ENEC, DWU, rysunek techniczny oraz oświadczenie producenta o możliwości zastosowania takich słupów oraz zamontowanych na nich urządzeniach (waga, powierzchnia boczna wiatrowa)
Montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu (wymiana podłoża) zgodnym z parametrami fundamentu określonym przez producenta oraz ustawą Prawo budowlane (właściwej dla 1 strefy wiatrowej)


6. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
31.52.00.00-7 – lampy i oprawy oświetleniowe

7. Zamawiający wymaga:
• udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XVIII.2) lit. b) SWZ.
• Usunięcia awarii od momentu jej zgłoszenia w max czasie – 60 godzin pod sankcją kary umownej
• przeprogramowanie lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji na życzenie Zamawiającego/użytkownika

8. Zamawiający informuje, iż ostateczna ilość dostawy i montażu lamp będzie uzależniona posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, w tym od akceptacji wniosku o dofinansowanie. W związku z powyższym w § 6 ust.3 umowy Zamawiający zastrzegł w zakresie ilości dostarczanych i montowanych lamp - zmianę maksymalnie do 30%.
9. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami
10. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.
11. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane normy, nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Zamawiający informuje, że kryteria tj. cechy materiałów/urządzeń (minimalne wymagania – charakterystyka techniczna) stosowane w celu oceny równoważności zostały określone w pkt. 5 niniejszego rozdziału. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410400,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433199,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433199,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsultacje Energetyczne Sp. z o. o. Sp. Kom

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-321-85-62

7.3.3) Ulica: Mjr. H. Sucharskiego

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433199,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.