eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 9 części.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 9 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi utrzymania wód i urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 9 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb3a80a-2555-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.51 Usługi związane z kompleksowym utrzymaniem rzek, cieków i kanałów na terenie RZGW Warszawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.72.2021/ZZWŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 381619,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Zgłowiączka, prace utrzymaniowe, usuwanie zatorów wiatrołomów w km 1+670 -6+642 rzeki, śr. szerokość dna 8-10 m, średnia głębokość 1,8 m - na terenie m. Włocławek, oraz ścinanie krzaków Bulwary na dł. 300mb w m. Włocławek pow. Włocławek, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Zgłowiączka jest lewobrzeżnym dopływem rzeki Wisły. Powierzchnia jej dorzecza wynosi 1495,6 km2. Początkiem cieku jest Kanał Głuszyński, który swoje źródła ma w okolicy wsi Płowce. Zgłowiączka przepływa przez Jezioro Głuszyńskie i uchodzi do Wisły we Włocławku w 679 km jej biegu. Przepływa przez Gminy; Osięciny, częściowo Radziejów ,Bytoń, Topólka , Lubraniec, Brześć Kujawski i Włocławek. Całkowita jej długość wynosi ok. 88.585km. W dolnym odcinku -1,600 km jest uregulowana. Prace utrzymaniowe na rzece Zgłowiączka planowane w km 1+670-6+642 w m. Włocławek.
Numer JCWP to PLRW2000202789. Na odcinku przewidzianym do konserwacji nie występują obszary chronione .Wycinka krzaków- Bulwary Włocławek na długości 300 mb wykonana zostanie po okresie lęgowym ptaków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 44565,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Zgłowiączka, prace utrzymaniowe, usuwanie zatorów, wiatrołomów w km 6+642 - 24+576 rzeki , szerokość dna 6-10 m, średnia głębokość 1,8 m - na terenie gm. Brześć Kujawski, pow. Włocławek, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Zgłowiączka jest lewobrzeżnym dopływem rzeki Wisły. Powierzchnia jej dorzecza wynosi 1495,6 km2. Początkiem cieku jest Kanał Głuszyński, który swoje źródła ma w okolicy wsi Płowce. Zgłowiączka przepływa przez Jezioro Głuszyńskie i uchodzi do Wisły we Włocławku w 679 km jej biegu. Przepływa przez Gminy; Osięciny, częściowo Radziejów , Bytoń, Topólka , Lubraniec, Brześć Kujawski i Włocławek. Całkowita jej długość wynosi ok. 88.585km. W dolnym odcinku -1,600 km jest uregulowana. Prace utrzymaniowe, usuwanie zatorów, wiatrołomów na rzece Zgłowiączka planowane w km 6+642-24+576 na terenie gm. Brześć Kujawski.
Numer JCWP to PLRW20002027879. Na odcinku przewidzianym do konserwacji nie występują obszary chronione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 74438,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Niwka, prace utrzymaniowe w km 23 + 455 – 25 + 555 rzeki
- km 23 + 455 – 25 + 555 - średnia szerokość dna 1,2-1.4m, średnia głębokość 1,6 m
na terenie gminy Izbica Kujawska, powiat włocławski, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Niwka o długości 25,555 km i powierzchni zlewni 122,3 kn2 , jest prawobrzeżnym dopływem rzeki Zgłowiączki. Na odcinku 9 + 248 – 25 + 555 km ciek jest uregulowany. Do konserwacji nie przewidziano odcinków cieku przepływających przez tereny podmokłe (bagna, torfowiska). Numer JCWP dla rzeki Niwka - RW20001727853299. Odcinek objęty pracami konserwacyjnym jest uregulowany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 18986,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Zjawionka, prace utrzymaniowe w km 0 + 000 – 0 + 438; 0 + 887 – 2 + 394; 2 + 729 – 3 + 185; 3 + 459 – 3 + 826; 4 + 354 – 6 + 315; 6 + 425 – 6 + 635 rzeki (średnia szerokość dna 0,8 – 1,6 m, średnia głębokość 1,6 m) na terenie gm. Dobrzyń n/Wisłą, pow. Lipno, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Zjawionka o dł. 6,635 km jest lewostronnym dopływem rzeki Chełmiczki, odwadnia grunty użytkowane rolniczo północnej części gminy Dobrzyń n/Wisła. Robotami objęte zostały odcinki rzeki przebiegające poza terenami podmokłymi, bagiennymi. Na odcinkach przewidzianych do konserwacji ciek jest uregulowany. Numer JCWP dla rzeki Zjawionka – RW200017275989.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 37993,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Wichowianka, prace utrzymaniowe w km 0 + 000 – 6 + 260 rzeki (średnia szerokość dna 0,8 – 2,0 m, średnia głębokość 1,6 m) na terenie gm. Lipno, pow. Lipno, woj. Kujawsko-Pomorskie
Rzeka Wichowianka - lewobrzeżny dopływ rzeki Chełmiczki o długości ewidencyjnej 6260 m, przepływa przez obszary użytkowane rolniczo gminy Lipno. Odcinek objęty pracami konserwacyjnymi jest uregulowany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 35152,79 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kanał Popłaciński, prace utrzymaniowe w km 0+000-7+350 rzeki (średnia szerokość dna 1,2-1,6m, średnia głębokość 1,6 m), na terenie gm. Nowy Duninów i m. Płock pow. Płock., woj. mazowieckie
Kanał Popłaciński przepływa przez Gminy; Nowy Duninów, Płock. Całkowita jej długość wynosi 7.350km. Prace utrzymaniowe na Kanale Popłacińskim- planowane w km 0+000-7+350 na terenie gminy, Nowy Duninów, Płock. Całość prac realizowana będzie poza obszarem chronionym i po okresie lęgowym ptaków.
Numer JCWP to PLRW20000275999- (Zbiornik Włocławek) – Kanał Popłaciński odcinek objęty pracami konserwacyjnymi jest uregulowany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 44407,98 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Jeziorka; od km w km 0+310 - 2+250
nachylenie skarpy; średnia szerokość dna 2,1 m; średnia głębokość ok. 0,9 m;
gm. Czosnów, pow. nowodworski województwo mazowieckie .
Rzeka Jeziorka przepływa przez obręby: Sady, Kazuń Polski, Kazuń Nowy, Jesionka, Augustówek, Dębina . Całkowita jej długość wynosi 6,670 km. . Na odcinku przewidzianym do konserwacji w km 0+180 znajduje się śluza wałowa. Na odcinku rzeki nie objętym konserwacją znajdują się Jezioro Dolne km 2+300-3+895, Jezioro Górne km 3+980-4+770 oraz Jezioro Zgniłe km 6+070-6+670. Rzeka na całym odcinku z wyłączeniem jezior jest uregulowana a średnia szerokość koryta wynosi 2,1 m.
Jej Krajowy Kod Jednolitych Części Wód (JCW) to RW20002627112.
Rzeka Jeziorka znajduje się ona na terenie obszaru Natura 2000 – Dolina Środkowej Wisły, Kampinowski Park Narodowy - otulina, Łąki Kazuńskie, Forty Modlińskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 8815,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Gawarek od km 3+000 do km 10+246; nachylenie skarpy ; średnia szerokość dna 0,9 m; średnia głębokość ok. 0,7 m; gmina; gm. Czerwińsk nad Wisłą powiat płoński, województwo mazowieckie;
Rzeka Gawarek jest prawobrzeżnym dopływem rzeki Strugi. Przepływa przez Gawarzec Dolny, Gawarzec Górny, Garwolewo oraz Stary Boguszyn. Całkowita jej długość wynosi 10,246 km. Na odcinku 3+000 do 10,246 (7,246km) jest uregulowana, a średnia szerokość koryta wynosi 0,84 m.
Jej Krajowy Kod Jednolitych Części Wód (JCW.) to RW20001727189.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 32975,52 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rzeka Skrwa Lewa, prace utrzymaniowe w km 0+720 – 2+200; 14+415 – 15+255; 15+815 – 16+407; 28+000 – 28+360; 40+626 –49+045, szerokość dna od 0,8m do 3,8m, średnia głębokość 2,5 m, nachylenie skarp od 1 : 1 do 1 : 1,5, odcinki cieku w km 1+320 – 2+100; 15+815 – 16+187 nieuregulowane, pozostałe odcinki, na których będą prowadzone prace utrzymaniowe uregulowane.

Rzeka zlokalizowana jest na terenie Gminy Nowy Duninów, Powiat płocki, Gminy Gostynin, Powiat Gostyniński oraz Gminy Łanięta, Powiat kutnowski. Rzeka Skrwa Lewa jest lewym dopływem rzeki Wisły, odprowadza wody z przyległych terenów oraz obiektów melioracyjnych, na cieku znajdują się budowle piętrzące służące do nawodnień oraz budowle komunikacyjne.
Numery JCWP: w Bezpośredniej zlewnii (I) Zb. Włocławek (RW20000275999); Skrwa Lewa od dopływu z jez. Lucieńskiego do ujścia (RW20002027549); Skrwa Lewa od Osetnicy do dopł. z jez. Lucieńskiego bez dopł. z jez. Lucieńskiego(RW20002027545); Dopływ spod Lubaty z jez. Lucieńskim (RW200017275469); Skrwa Lewa od dopł. spod Polesia Nowego do Osetnicy, bez Osetnicy (RW200019275439); Skrwa Lewa od źródeł do dopływu spod Polesia Nowego (RW200017275432).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (dokumentacja mapowa, przedmiary, formularze cenowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 84284,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44370,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44370,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44370,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa WIS-KAR,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882329656

7.3.3) Ulica: Adaminowo 7

7.3.4) Miejscowość: Smólnik

7.3.5) Kod pocztowy: 87-815

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44370,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79653,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79653,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79653,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa WIS-KAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882329656

7.3.3) Ulica: Adaminowo 7

7.3.4) Miejscowość: Smólnik

7.3.5) Kod pocztowy: 87-815

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79653,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOP Marek Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882348010

7.3.3) Ulica: Rybnicka 33a

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30001,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30001,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Luk Łukasz Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883104480

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30001,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-18

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28000,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Luk Łukasz Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883104480

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28000,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-18

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53277,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOP Marek Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882348010

7.3.3) Ulica: Rybnicka 33a

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-18

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13173,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13173,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13173,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Leoncinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5310004555

7.3.4) Miejscowość: Leoncin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13173,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-03

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na w/w zadanie w części nr 8 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do godz. 10:00 dnia 13 października 2021r wpłynęła jedna oferta należąca do Wykonawcy Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Leoncinie Michałów 4, 05-155 Leoncin . Zgodnie z treścią art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w dniu 9.11.2021r wybrał ofertę Wykonawcy jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu w części nr 8 oferta Wykonawcy z Ceną oferty brutto: 40 518,33 zł, oraz Terminem realizacji: 25 dni, była jedyną ofertą i tym samym uzyskała bilans 100,00 punktów w oparciu o kryteria oceny ofert: Cena – 60,00 pkt oraz Termin realizacji - 40,00 pkt, wynikający z dokumentów zamówienia. Ponadto, Wykonawca spełnił wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W dniu 22.11.2021r pismem datowanym na dzień 18.11.2021r Wykonawca zgłosił odstąpienie od podpisania umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40518,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40518,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40518,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134241,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134241,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134241,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo Melioracyjne Izabela Wawer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752455474

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-010

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134241,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.