eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Duchnów



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Duchnów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 512-58-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Duchnów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec5a033c-25f5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001960/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Duchnów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219371/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.24.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Duchnów na działce nr ew. 389 w obrębie geodezyjnym 0005- Duchnów, gm. Wiązowna.
2. Przedmiotem zamówienia jest również budowa miejsc postojowych, chodników, ogrodzenia terenu oraz przyłączy do sieci zewnętrznych.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje rozbiórki istniejącego budynku, w którym znajduje się świetlica.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja, która stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, w tym:
1) Projekt budowlany z zagospodarowaniem terenu. Branża: Wielobranżowy;
2) Projekt budowlany. Branża: Sanitarna- instalacja gazowa wewnętrzna;
3) Projekt wykonawczy. Branża: Architektura;
4) Projekt wykonawczy. Branża: Konstrukcyjna;
5) Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu. Branża: Wielobranżowy.
6) Projekt wykonawczy- wnętrza. Branża: Architektura;
7) Projekt wykonawczy. Branża: Sanitarna- instalacja centralnego ogrzewania;
8) Projekt wykonawczy. Branża: Sanitarna- Projekt budowy instalacji gazowej;
9) Projekt wykonawczy. Branża: Sanitarna- Projekt przyłącza wody i kanalizacji;
10) Projekt wykonawczy. Branża: Sanitarna- Projekt instalacji wodno- kanalizacyjnej;
11) Projekt wykonawczy. Branża: Instalacje elektryczne i teletechniczne;
12) Projekt wykonawczy. Branża: Sanitarna- wentylacja mechaniczna, klimatyzacja oraz instalacja ciepła technologicznego;
13) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża: budowlana;
14) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża: Sanitarna- wentylacja mechaniczna, klimatyzacja oraz instalacja ciepła technologicznego;
15) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża: Sanitarna- instalacja centralnego ogrzewania, wod.- kan., ciepła technologicznego;
16) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża: Instalacje elektryczne i teletechniczne;
17) Przedmiary robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2443800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4192816,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2443800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.R.A. SERVICE Ewelina Kruszewska-Żaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752304427

7.3.3) Ulica: M. Grechuty

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2443800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.