Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125495/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
- 2021/BZP 00141213/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie Klubu Seniora w Bralinie” w ramach zadania „Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Bralinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRALIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Bralin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-640
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627811230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bralin.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie Klubu Seniora w Bralinie” w ramach zadania „Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Bralinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e6598e-eba3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000409/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Bralinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125495/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na zmianie sposobu użytkowania części przyziemia budynku, w którym dotychczas funkcjonowało przedszkole z przeznaczeniem na placówkę dziennego pobytu seniora.
Powierzchnia działki: 3464,00 m2
Powierzchnia zabudowy budynku: 970,00 m2
Powierzchnia podlegająca przebudowie i zmianie sposobu użytkowania: 350,00 m2
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń podlegająca przebudowie i zmianie sposobu użytkowania : 299,51 m2
Kubatura: 900,00 m3
Budynek zlokalizowany jest w miejscowości Bralin przy ul. Lipowej 30 na działce nr ewid. 1319 (obręb Bralin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45262300-4 - Betonowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423141,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423141,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423141,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-BUD Krystian Korus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111584925
7.3.3) Ulica: Ligota Polska 41
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423141,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.