eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c0a695b-f2cf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220760/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243901,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki od połączenia z drogą gminną nr 150826C, długości łącznej 222,07 mb. Działki objęte opracowaniem: 62 oraz 95 Obr. 0007 Chełmiczki, jednostka ewidencyjna 040706_5 Kruszwica.

Zakres zadania obejmuje:
- wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych,
- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni oraz zjazdów,
- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego,
- budowę elementów odwodnienia – rowy chłonno – odparowujące,
- wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą.

Droga gminna w stanie istniejącym posiada jezdnię o szerokości około 3-4 m i nawierzchni gruntowej, częściowo utwardzoną szlaką oraz gruzem. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren. Przy drodze objętej opracowaniem zlokalizowane są pola uprawne oraz zabudowa jednorodzinna. W obrębie projektowanej drogi zlokalizowana jest sieć wodociągowa, oraz energetyczna.

Grunty występujące w dokumentowanym podłożu zaliczono do mineralnych rodzimych, nieskalistych spoistych oraz niespoistych. Na odcinku objętym opracowaniem wykonano dwa otwory badawcze do głębokości 2 m. Istniejące utwardzenie jest wykonane ze szlaki oraz gruzu o miąższości około 10-15 cm. Bezpośrednio pod w/w opisaną warstwą występuje warstwa piasku drobnego do głębokości około 0,8 m poniżej poziomu istniejącego terenu. Pod w/w opisanymi warstwami występują warstwy gliny w stanie plastycznym oraz twardoplastycznym. Biorąc pod uwagę stwierdzone warunki gruntowe i rodzaj projektowanej inwestycji, dokumentowane podłoże można zaliczyć do I kategorii geotechnicznej (wg kryteriów przyjętych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 Dz. U. poz 463). Po analizie wyników badań modułu odkształcenia wtórnego oraz określonej wysadzinowości gruntu przyjęto grupę nośności podłoża gruntowego G3 na całym odcinku objętym opracowaniem.

Parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi D,
- prędkość projektowa – 30 km/h,
- kategoria ruchu – KR1,
- droga jednojezdniowa, jednopasowa,
- szerokość pasa ruchu – 4 m,
- na mijankach szerokość jezdni – 5 m,
- pochylenie jezdni 2 % jednostronne,
- pobocza z tłucznia o szerokości 0,75 m, pochylenie poprzeczne 8% oraz 2%.

Roboty rozbiórkowe i ziemne obejmują:
- rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni oraz zjazdów,
- wykonanie wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz zjazdów,
- wyprofilowanie terenu w obrębie korpusu drogowego.

Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą „PN-S-02205 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu ustalenia rzeczywistego położenia w/w urządzeń. Roboty ziemne prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach z właścicielami urządzeń oraz obowiązującymi przepisami.

Zaprojektowano jezdnię jednopasową o szerokości 4,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na odcinku objętym przebudową zaprojektowano dwie mijanki, na których jezdnia będzie miała 5 m szerokości. Mijanki zaprojektowano w następujących miejscach:
- od km 0+000,00 do km 0+050,00,
- od km 0+145,00 do KT.

Spadek poprzeczny projektowanych jezdni:
- od km 0+000,00 do km 0+030,00 - rampa drogowa,
- od km 0+030,00 do 0+120,00 – spadek jednostronny 2%,
- od km 0+120,00 do km 0+140,00 – rampa drogowa,
- od km 0+140,00 do KT – spadek jednostronny 2%.

Pobocza zaprojektowano o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa łamanego o grubości 15 cm. Spadek poprzeczny poboczy: 8%, a na wyższej krawędzi jezdni zgodny ze spadkiem jezdni.

Wysokościowe usytuowanie obiektów zaprojektowano przy następujących założeniach:
- zapewnienia prawidłowego odwodnienia,
- dostosowania wysokościowego do istniejących elementów zagospodarowania terenu – zjazdów do posesji, na pola uprawne oraz nawierzchni z kostki betonowej na działce nr 94.

Odwodnienie jezdni będzie się odbywało poprzez spływ powierzchniowy wód opadowych oraz roztopowych na pasy zieleni w granicach pasa drogowego drogi gminnej oraz do odcinków zaprojektowanych rowów chłonno - odparowujących.

Zaprojektowane odcinki rowów:
- od km 0+055,0 do km 0+100,00 – str. lewa,
- od km 0+105,0 do km 0+116,5 – str. lewa,
- od km 0+130,0 do km 0+151,7 – str. prawa,
- od km 0+131,0 do km 0+144,4 – str. lewa,
- od km 0+161,7 do KT – str. prawa.

Zaprojektowano rowy o przekroju trapezowym, głębokość rowu – min. 0,5 m, pochylenie skarpy oraz przeciwskarpy – 1:1,5, szerokość dna rowu – 0,40 m. Projektowane rowy nie posiadają ujścia i nie będą prowadzić wód w sposób ciągły lub okresowy, więc nie stanowią urządzeń wodnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. „Prawo wodne” (art. 16 pkt. 47 oraz 65).

Zaprojektowano zjazdy na pola oraz do posesji o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej. Szerokość zjazdów dostosowano do istniejących bram, wyokrąglenie krawędzi zjazdu oraz drogi należy wykonać za pomocą łuku R=3m. W obrębie istniejących nawierzchni z kostki betonowej zaprojektowano opaskę bitumiczną o szerokości około 2 m.

Konstrukcja jezdni (podłoże o grupie nośności G3) – typ A
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 5 cm zgodna z WT-2, 2014,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010,
- warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm,
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0, E2 min. 35 MPa

Konstrukcja zjazdów o oraz dojść do posesji o nawierzchni bitumicznej – typ B:
- warstwa ścieralna za betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2, 2014,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm zgodna z WT-4 2010,
- warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 15 cm,
- istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0.

Konstrukcja opaski o nawierzchni bitumicznej – konstrukcja typu C :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 5 cm zgodna z WT-2, 2014,
- podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4 2010,
- warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22 cm,
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0, E2 min. 35 MPa

Konstrukcja poboczy – konstrukcja typu D:
- warstwa kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm,
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0.

Powyższe konstrukcje zaprojektowano na podstawie losowych badań. Podczas wykonywania robót, w przypadku natrafienia na warunki odmienne, należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji.

Istniejące ogrodzenia posesji (działki nr 93/1, 94 oraz) należy przebudować, gdyż są usytuowane w pasie drogowym drogi gminnej. Należy wykonać rozbiórkę istniejących ogrodzeń z siatki oraz wykonać nowe ogrodzenie (ogrodzenie należy wykonać z słupków stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie oraz siatki stalowej o wysokości 1,5-2 m). Teren po obu stronach wzdłuż przebudowywanej drogi gminnej (przy poboczu z kruszywa) o szerokości około 1 m należy obsypać warstwą ziemi urodzajnej oraz obsiać nasionami traw. Należy wykonać również przebudowę hydrantu przeciwpożarowego (zmiana lokalizacji) zgodnie z oznaczeniami w części rysunkowej opracowania.

Prace wykonać według obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z uzgodnieniami wydanymi przez gestorów uzbrojenia podziemnego, w przypadku natrafienia na urządzenie przeprowadzić jego regulacje do rzędnych projektowanej nawierzchni. Wykonawca robót przed zakupem wszystkich materiałów przeznaczonych do wbudowania zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej akceptacji inwestora dotyczącej typu materiałów i wzornictwa. Wszystkie użyte materiały budowlane winny spełniać wymogi aktualnych norm oraz posiadać aktualne certyfikaty lub aprobaty techniczne.

Oznakowanie należy wykonać zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu.

2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:

a) Projekt budowlano – techniczny „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki”.
b) Projekt stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki”.
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki”.


3. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – prace drogowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327049,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607278,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327049,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANS-POM” Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327049,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.