eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siekierczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271

1.5.2.) Miejscowość: Siekierczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757221778

1.5.8.) Numer faksu: 756666150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

siekierczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2954204-0c2a-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006079/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Przedmiot zamówienia:
1. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym
w zabudowie jednorodzinnej i zabudowie wielorodzinnej oraz od właścicieli nieruchomości,
na której znajduje się domek letniskowy lub z innej nieruchomości wykorzystywanej
na cele rekreacyjno wyp oczynkowe w granicach administracyjnych Gminy Siekierczyn
i ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK) w Lubaniu,
ul. Bazaltowa 1.
2. Odbiór odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny z Punktu Selektywnego
Zbierania Odpadów K omunalnych w Siekierczynie i ich transport do IPOK w Lubaniu.
3. Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych (budynki mieszkalne jednorodzinne,
budynki wielolokalowe) oraz nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy lub
innej nieruchomości wy korzystywanej na cele rekreacyjno wypoczynkowe w pojemniki
do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz utrzymanie tych
pojemników w należytym stanie sanitarno technicznym.
4. Wyposażenie wskazanych nieruchomości zamieszkałych (budy nki mieszkalne jednorodzinne,
budynki wielolokalowe) oraz nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy lub
innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno wypoczynkowe w
pojemniki/stojaki potrójne z workami przeznaczonymi do selektywnego z bierania odpadów
komunalnych takich jak: papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowaniowe
wielomateriałowe, szkło oraz w pojemniki na bioodpady oraz utrzymania tych pojemników
w należytym stanie sanitarno technicznym.
5. Wyposażenie dwóch nieruchomości w zabu dowie wielorodzinnej (Zaręba, ul. Parkowa
nr 3 i 5) w jeden zbiorczy zestaw 3 pojemników przeznaczonych do selektywnego zbierania
papieru, metali, tworzyw sztucznych i opakowaniowych wielomateriałowych, szkła oraz
utrzymanie tego zestawu w należytym stani e sanitarno technicznym.
6. Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Siekierczynie oraz
innych wskazanych miejsc w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) w urządzenia
do selektywnego zbierania wskazanych odpadów komunalnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZGiUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131425217

7.3.3) Ulica: Bankowa 8

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.