Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196662/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00227834/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00231004/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z podziałem na zadania: Zad. 1 na odcinku od skweru Ludzi ze Znakiem "P" w stronę ul. Pasterskiej we W-wiu, Zad. 2: na odc.ok.25m utwardzenie nawierzchni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 49
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdium.wroc.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie pasem drogowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z podziałem na zadania: Zad. 1 na odcinku od skweru Ludzi ze Znakiem "P" w stronę ul. Pasterskiej we W-wiu, Zad. 2: na odc.ok.25m utwardzenie nawierzchni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e82b1ebc-0cb0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196662/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TXU/TRP/201/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w zakresie: Zadanie 1 Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego na odcinku ok. 293 m, wraz z wykonaniem miejsc postojowych, montażem obiektów małej architektury i zagospodarowaniem terenów zielonych; Zadanie 2: Utwardzenie nawierzchni na odcinku ok. 25 m.
2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót m.in.:
a) branży drogowej (budowa ciągu pieszo- rowerowego wraz z wykonaniem miejsc postojowych, utwardzenie nawierzchni),
b) architektura miejska (montaż obiektów małej architektury),
c) zieleni (nasadzenie drzew i krzewów, utworzenie trawników),
d) wyniesienie, utrzymanie i demontaż organizacji ruchu zastępczego
z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania,
e) wyniesienie organizacji ruchu docelowego,
f) organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody,
g) zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej,
h) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w oparciu o załączony projekt organizacji ruchu zastępczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614089,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818544,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614089,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961588524
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIWRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIWRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614089,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez DSDiK we Wrocławiu.
- TP 38/24 DOSTAWA TESTÓW DO BADAŃ UKŁADU KRZEPNIĘCIA wraz z dzierżawą analizatórów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie - etap I
- "Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541."- nr postępowania 109/24
- Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice
- Przebudowa dróg powiatowych Nr 3741E oraz 3712E
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
- Budowa sieci kanal. sanit. ciśnieniowej ul. Szkolnej i ul. Kamiennej w Psarach oraz ul. Granicznej w Strzyżowicach w ramach zadania: "Budowa sieci kanal. na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.