eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul Osieckiej 1 w miejscowości Celestynów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul Osieckiej 1 w miejscowości Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul Osieckiej 1 w miejscowości Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2076afdc-1412-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z powodu nie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b) Pzp zostanie on odrzucony z postępowania. Zamawiający przystąpi do badania następnej oferty.
Z uwagi na prowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego badanie następnej oferty zajmie około miesiąca podpisanie umowy możliwe będzie po około 2 miesiącach. Odbiór odpadów jest to usługa, która powinna być świadczona w sposób ciągły i niezakłócony. Konsekwencje wystąpienia przerwy w świadczeniu usługi powodowałyby wystąpienie zagrożenia epidemiologicznego i dotknęłyby przede wszystkim mieszkańców, za których bezpieczeństwo w tym zakresie odpowiada Zamawiający. Zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu postępowania i zawarciu umowy w trybie art. 214
ust. 1 pkt 5 jedynie na okres: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2023 r., a zatem nie dłużej niż na okres, do zakończenia postępowania nr RIZPiFZ.271.13.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu
i zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dostarczonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Celestynów (w skrócie PSZOK).
2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia PSZOK w następujące pojemniki;
1) 1 kontener o pojemności 7 m3 z otworami klapowymi z przeznaczeniem na odpady
z papieru oznaczony napisem „PAPIER”,
2) 1 kontener o pojemności 7 m3 z otworami klapoFpodpiwymi z przeznaczeniem na odpady ze szkła oznaczony napisem „SZKŁO”,
3) 1 kontener o pojemności 7 m3 z otworami klapowymi z przeznaczeniem na odpady
z metali i tworzywa sztucznego oznaczony napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
4) 1 kontener o pojemności 7 m3 z otworami klapowymi z przeznaczeniem na bioodpady oznaczony napisem „BIO”,
5) 1 kontener o pojemności 7 m3 z przeznaczeniem na odpady wielkogabarytowe,
6) 1 kontener o pojemności 7 m3 z przeznaczeniem na zużyte opony,
7) 1 kontener o pojemności 7 m3 z przeznaczeniem na odpady budowlane i rozbiórkowe w tym odpady niebezpieczne,
8) 1 pojemnik o pojemności 7 m3 z przeznaczeniem na zużyty sprzęt elektryczny
i elektroniczny,
9) 1 pojemnik o pojemności 120 l z przeznaczeniem na baterie i akumulatory,
10) 1 pojemnik o pojemności 120 l z przeznaczeniem na leki przeterminowane
i chemikalia z zabezpieczeniem uniemożliwiającym wyjęcie odpadów,
11) 1 pojemnik o pojemności 120 l z przeznaczeniem na odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym (igły, strzykawki itp.)
z zabezpieczeniem uniemożliwiającym wyjęcie odpadów,
12) 1 pojemnik o pojemności 1100 l z przeznaczeniem na tekstylia i odzież.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie następujących odpadów:
1) Opakowań z papieru i tektury o kodzie – 15 01 01;
2) Opakowań ze szkła o kodzie – 15 01 07;
3) Metali i tworzyw sztucznych o kodzie – 15 01 04, 15 01 02; 15 01 06;
4) Bioodpady o kodzie – 20 01 08, 20 02 01;
5) Meble i odpady wielkogabarytowe o kodzie – 20 03 07;
6) Zużyte opony – 16 01 03;
7) Odpady budowlane i rozbiórkowe w tym odpady niebezpieczne – 17 09 04, 17 01 07;
8) Zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny – 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36;
9) Zużyte baterie i akumulatory – 20 01 33, 20 01 34;
10) Przeterminowane leki – 20 01 32;
11) Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym – 20 01 99;
12) Odzież i tekstylia – 20 01 10, 20 01 11;
4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w ciągu 24h od zgłoszenia przesłanego przez Zamawiającego. Odpady zbierane w sposób selektywny pomiędzy odbiorami z przed posesji mogą być dostarczone przez mieszkańców do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Ponadto obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku (recyklingu) zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających, tj. karty przekazania odpadów odebranych wyłącznie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującego się na terenie Gminy Celestynów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-000-05-16

7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 127

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79527,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.