Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00243627/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00247066/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG-1200.2712.46.2023 Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.46.2023 Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27cad0e9-fb03-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103961/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Materiały promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych, promocyjnych dla OZ CWCR Katowice.Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ) oraz formularze cenowe dla części 1 i 2 (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 107832,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych, promocyjnych dla OZ CWCR Opole. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ) oraz formularze cenowe dla części 1 i 2 (załącznik nr 4 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 69306,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114570,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114570,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz, EUREKA PLUS Agencja Reklamy RYSZARD FEDOROWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114570,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie: w postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 12.06.2023 r. do godziny 8:30 złożono 5 ofert. Cena najkorzystniejszej oferty (88 285,05 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 85 247,29 zł (brutto) o 3 037,76 zł.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Catering posiłków do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej- Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
- 212-P-23 Aparatura i sprzęt medyczny
- 4WOG.1200.2712.106.2023 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2024 roku
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. Znak sprawy: IA1.282.147.2023.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przebudowa drogi 3216W W Janowo (gr.woj) -Mchowo (gr.woj.) w km 26+438,00 do km 27+428,00 na terenach popegeerowskich
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju koszykówki
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.