eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Remont kładek nad Drogową Trasą Średnicową (DW902) w Chorzowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kładek nad Drogową Trasą Średnicową (DW902) w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kładek nad Drogową Trasą Średnicową (DW902) w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ed856a-f79a-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031666/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont kładek nad DTŚ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230696/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/AB/3410/019/000/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych mających na w celu przywrócenie do należytego stanu
technicznego kładek dla pieszych Ck-7 oraz Ck-6 nad Drogową Trasą Średnicową w Chorzowie. Dokumentacja projektowa
zakłada również zmianę formy balustrad oraz renowację elementów wyposażenia obiektu.
2. Projektowane prace remontowe - Kładka CK-6
Ze względu na stan elementów wyposażenia oraz uszkodzenia elementów konstrukcyjnych planowane są prace
remontowe.
1) Ustrój nośny
Projektowane prace remontowe ustroju nośnego obejmują oczyszczenie pylonu oraz want, a następnie pokrycie elementów
nową powłoką malarską. W miejscach korozji elementów należy wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której
nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie
wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany
element stalowy.
Na bloku kotwiącym zostanie zastosowana iniekcja betonu mająca na celu zabezpieczenie bloku kotwiącego. Materiał
iniekcyjny powinien wypełniać szczelnie powstałe rysy. Blok kotwiący należy oczyścić z powłoki malarskiej w celu weryfikacji
czy nie powstały na nim dodatkowe rysy nie stwierdzone podczas oględzin. W przypadku uwidocznienia dodatkowych rys
wykonać ich iniekcje. Po zakończonych pracach naprawczych wykonać nową powłokę antykorozyjną.
2) Balustrady i osłony
Projektuje się rozbiórkę elementów plexi na obiekcie i zastąpienie tych elementów balustradą aluminiową h=1,30m i
dł.=2,0m. Panele plexi na obiekcie przymocowane są do kształtowników HEB100 i blach podtrzymujących. Blachy
podtrzymujące należy zdemontować i przeznaczyć na złom. Pozostawione na obiekcie słupki HEB100 oczyścić i
zabezpieczyć antykorozyjnie. Do środników słupków HEB100 należy przyspawać elementy stalowe, które będą stanowić
mocowania dla nowych balustrad stalowych.
3) Nawierzchnia chodników
Nawierzchnia chodników wykonana z żywic epoksydowych i kruszywa. W miejscach ubytków materiału należy wykonać
jego uzupełnienie. W przypadku stwierdzenia luźnych fragmentów materiału należy je usunąć. Podłoże przed uzupełnieniem
należy oczyścić i przygotować według zaleceń producenta żywicy.
4) Gzymsy
Na powierzchni gzymsów występuje korozja stali oraz ubytki powłoki malarskiej. W miejscach korozji elementów należy
wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie
stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest
zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany element stalowy.
5) Podpory
Dla podpór projektuje się prace remontowe polegające na oczyszczeniu powierzchni betonu z graffiti i zanieczyszczeń oraz
wykonani powłoki antykorozyjnej. W przypadku stwierdzenia miejsc korozji betonu należy wykonać naprawy zaprawą PCC
oraz zabezpieczyć te miejsca powłoką antykorozyjną.
6) Dylatacje
Blachy przykrywające szczeliny dylatacyjne zdemontować, szczeliny oczyścić z zanieczyszczeń. Blachy poddać
oczyszczeniu i ułożyć na nich nową powłokę antykorozyjną.
7) Urządzenia obce
Kanały kablowe w miejscach uszkodzenia należy przyciąć tak aby krawędzie były równe i w miejscach ubytków dołożyć
wstawki z rur PVC. Dla kanałów w których znajdują się przewody zastosować kanały dwudzielne, które należy połączyć z
istniejącymi kanałami, zapewniając szczelność połączenia.
3. Projektowane prace remontowe - Kładka CK-7
Ze względu na stan elementów wyposażenia oraz uszkodzenia elementów konstrukcyjnych planowane są prace
remontowe.
1) Ustrój nośny
Projektowane prace remontowe ustroju nośnego obejmują oczyszczenie pylonu oraz want, a następnie pokrycie elementów
nową powłoką malarską. W miejscach korozji elementów należy wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której
nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie
wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany
element stalowy.
Na bloku kotwiącym zostanie zastosowana iniekcja betonu mająca na celu zabezpieczenie bloku kotwiącego. Materiał
iniekcyjny powinien wypełniać szczelnie powstałe rysy. Blok kotwiący należy oczyścić z powłoki malarskiej w celu weryfikacji
czy nie powstały na nim dodatkowe rysy nie stwierdzone podczas oględzin. W przypadku uwidocznienia dodatkowych rys
wykonać ich iniekcje. Po zakończonych pracach naprawczych wykonać nową powłokę antykorozyjną.
2) Balustrady i osłony
Projektuje się rozbiórkę elementów plexi na obiekcie i zastąpienie tych elementów balustradą aluminiową h=1,30m i
dł.=2,0m. Panele plexi na obiekcie przymocowane są do kształtowników HEB100 i blach podtrzymujących. Blachy
podtrzymujące należy zdemontować i przeznaczyć na złom. Pozostawione na obiekcie słupki HEB100 oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Do środników słupków HEB100 należy przyspawać elementy stalowe, które będą stanowić
mocowania dla nowych balustrad stalowych.
3) Nawierzchnia chodników
Nawierzchnia chodników wykonana z żywic epoksydowych i kruszywa. W miejscach ubytków materiału należy wykonać
jego uzupełnienie. W przypadku stwierdzenia luźnych fragmentów materiału należy je usunąć. Podłoże przed uzupełnieniem
należy oczyścić i przygotować według zaleceń producenta żywicy.
4) Gzymsy
Na powierzchni gzymsów występuje korozja stali oraz ubytki powłoki malarskiej. W miejscach korozji elementów należy
wykonać piaskowanie elementów do głębokości na której nie występuje już korozja stali. Na fragmentach na których nie
stwierdza się korozji stali elementów możliwe jest wykonanie wyłącznie nowej powłoki malarskiej. Warunkiem jest
zastosowanie powłoki dopuszczonej do układania na już pomalowany element stalowy.
5) Podpory
Dla podpór projektuje się prace remontowe polegające na oczyszczeniu powierzchni betonu z graffiti i zanieczyszczeń oraz
wykonani powłoki antykorozyjnej. W przypadku stwierdzenia miejsc korozji betonu należy wykonać naprawy zaprawą PCC
oraz zabezpieczyć te miejsca powłoką antykorozyjną.
6) Dylatacje
Blachy przykrywające szczeliny dylatacyjne zdemontować, szczeliny oczyścić z zanieczyszczeń. Blachy poddać
oczyszczeniu i ułożyć na nich nową powłokę antykorozyjną.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiono w Dokumentacji
projektowej, STWiORB i przedmiarach robót, które stanowią Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
5. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka,
znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź
systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający
dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych
oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę
oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z
warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie
szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunków ich umieszczania na drogach.
3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na
czas prowadzenia robót. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds.
Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
4) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci
wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z przygotowanym przez Wykonawcę projektem
zapewnia Zamawiający.
6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca
prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie
prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie
szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Z uwagi na charakter i zakres robót, w tym konieczność demontażu balustrad i osłon zabezpieczających kładki dla
pieszych nad DTŚ, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich przez cały
okres realizacji robót budowlanych oraz zapewnić całodobowy dozór terenu budowy. W sytuacjach awaryjnych za jakie
uważa się np. naruszenie lub zniszczenie zabezpieczeń przez osoby trzecie, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
naprawę zabezpieczenia w czasie do jednej godziny od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego lub od innych
uprawnionych podmiotów, w szczególności: Policji, Straży Pożarnej, Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego lub
Straży Miejskiej.
8) pozostałe informacje podano w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71351910-5 - Usługi geologiczne

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 883694,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883694,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883694,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMOST Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000781739

7.3.3) Ulica: ul. Odkrywkowa 91

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-504

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży: drogowej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej - wykonawcy nieznani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883694,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.