eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok › Remont sali sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Broku



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sali sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Broku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6

1.5.2.) Miejscowość: Brok

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297457554

1.5.8.) Numer faksu: 297457554

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Broku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64794d03-122e-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337820/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont sali sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Broku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://brok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://brok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Brok; https://brok.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony ttps://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie lub postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Brok tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00 email: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w zakresie: remontu sali sportowej przy Zespole Publicznych Placówek Oświatowych w Broku, zgodnie z dokumentacją STWiOR, przedmiarami robót.
Budynek sali sportowej wraz z zapleczem jest budynkiem 1-kondygnacyjnym o różnej wysokości, sala gimnastycznej wys. 8,90 m w szczycie 9.80 m, korytarze, łazienki, szatnie
i pom. prysznicowe wys. 2,70 m do sufitów podwieszanych.
Zakres robót: malowanie ścian sali sportowej ( bez sufitu, sufit stanowią kratownice stalowe nie podlegające malowaniu), wymiana kasetonów z płyt wełny mineralnej 60x60 cm w sufitach podwieszanych we wszystkich przynależnych pomieszczeniach, remont posadzki wraz z wymianą podłogi w łazienkach, szatniach i na korytarzu oraz remont pomieszczeń prysznicowych:
1) malowanie ścian sali sportowej z widownią: przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć posadzkę z wykładziny PCV oraz inne elementy (posadzka nie podlega wymianie), elementy wyposażenia kolidujące z remontem należy zdemontować i powtórnie zamontować po wykonaniu robót. Uzupełnić częściowo tynki z odgrzybieniem, przygotować powierzchnię do malowania i pomalować minimum 2-krotnie farbą silikonową w dwóch kolorach jasnych (ostateczny uzgodnić z Użytkownikiem),
2) wymiana kasetonów w sufitach podwieszanych ( wszystkie pomieszczenia przynależne do sali ) istniejące jako wyeksploatowane i popękane o wy. 60x60 cm należy wymienić na nowe płyty dekoracyjne z włókiem mineralnych ( wełna ), oprawy oświetleniowe żarowe montowane jako nastropowe zdemontować wymienić żarówki na LED i powtórnie zamontować, kratki wentylacyjne wentylacji mechanicznej zdemontować, wyciąć otwory w płytach i powtórnie zamontować. Przy wymianie nie uszkodzić kanałów wentylacji mechanicznej, rur instalacyjnych z otulinami, przewodów elektrycznych itp.
3) remont pomieszczeń prysznicowych z dwoma przynależnymi łazienkami: zdemontować umywalki i ustępy i zamontować nowe po wykonaniu robót budowlanych, skuć wokół pomieszczeń glazurę na wys. 1 płytki, posadzki z podkładami rozebrać całkowicie. Wykonać nową instalację kanalizacji z podejściami do przyborów. Nowe posadzki z podkładami: podsypka odsączająca, podkład betonowy ( beton W8) izolacja z papy termozgrzewalnej
z wywinięciem na ściany oraz folii izolacyjnej pod i nad izolacją termiczną. Warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej M-15 W8 z wyrobieniem spadków do kratek ściekowych. Na podłoże pod posadzki i ściany po skutych płytkach należy zastosować 2xfolie płynne i powłoki do uszczelnień do izolacji przeciwwilgociowej i wodnej. Posadzki z płytek gres antypoślizgowe , zaprawa klejowa i fuga wysokoelastyczne z funkcją p/wodną. Uszczelnienie styku glazura posadzka (spoiny) uszczelniaczem wodoodpornym i grzybobójczym (guma). Ścianki prysznicowe z płyty HPL gr. =>12 mm, szer. minimum 80 cm, wys. standardowa - 195 cm bez nóżek, okucia, nóżki łącznik górny od ściany do ściany, drążek do zasłon: stal nierdzewna, zasłony z folii izolacyjnej grubej . Ściany powyżej glazury - pęknięcia osiatkować , przygotować powierzchnię i pomalować farbami lateksowymi typ łazienka, kuchnia.
4) Remont posadzek w łazienkach ( 2 łazienki przy wyjściu na boiska) szatniach, na korytarzu:
1A) Łazienki: skuć terakotę i wokół pomieszczeń glazurę na wys. 1 płytki, przygotować podłoża poprzez gruntowanie, naciągnięcie zaprawy klejowej wysokoelastycznej, 2xfolie płynne i powłoki do uszczelnień izolacji przeciwwilgociowej i wodne, posadzka z płytek terrakoty nieślikiej oraz wyłożyć ściany płytkami jak skucie, zaprawa klejowa i fuga wysokoelastyczne z funkcją p/wodną. Uszczelnienie styku glazura posadzka (spoiny) uszczelniaczem wodododpornym i grzybobójczym. Ściany powyżej glazury pomalować farbami lateksowymi typu łazienka, kuchnia. Wymienić ustępy i umywalki na nowe.
B) Szatnie, korytarz: skuć płytki gres i rozebrać wykładzinę PCV wraz z cokolikami, zagruntować podłoża, przygotować powierzchnie pod posadzki i cokoliki poprzez: dla posadzki na stopniach i podstopniach schodowych ( różnica poziomów w łączniku) naciągnięcie zaprawy klejowej wysokoelastycznej, dla wykładzin PCV zastosować samopoziomujące masy szpachlowe śr. grub. 5 mm. Pod wszystkie wykładziny i cokoliki zastosować 2xfolie płynne i powłoki do uszczelnień do izolacji przeciwwilgociowej i wodnej. Schody obłożyć płytkami gres ( na stopnice antypoślizgowe, ryflowane ) cokoliki z płytek gres. Zaprawa klejowa i fuga wysokoelastyczne z funkcją p/wodną.
Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, do obiektów użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu, grub. minimum 2,0 mm , grub. warstwy użytkowej 2,0 mm z wywinięciem
na ściany w formie cokolika. Łączenie za pomocą: pręt spawalniczy z PVC nieplastyfikowanego.
We wszystkich remontowanych pomieszczeniach w progach drzwiowych i przy zmianie posadzek stosować profile dylatacyjne. Materiały z rozbiórek należy wywieść na wysypisko i utylizować je.
Szczegółowy zakres robót w przedmiarach i STWiOR
Stosować materiały posiadające aprobaty techniczne i atesty higieniczne dopuszczające do obrotu i stosowania w budownictwie szkolno-przedszkolnym. Po zakończeniu robót przekazać Inwestorowi wraz ze spisem treści. Wszelką kolorystkę uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Placówek Oświatowych w Broku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,0

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 PZP, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu:
- zdolność techniczna lub zawodowa.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
- w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie pomieszczeń wewnątrz budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są
zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem
pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do
złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania
umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o
zamówienie którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pełnomocnictwo
powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej
notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego
podpisu elektronicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający
będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik
uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania
dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin na jaki zostanie zawarta umowa nie może być krótszy niż termin
realizacji zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w
granicach wyznaczonych przepisami ustawy PZP, w tym art. 455 ustawy PZP lub w zakresie i na warunkach określonych w
projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://brok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.