Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00237411/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków Publicznego Przedszkola Nr 4 oraz Publicznego Przedszkola Nr 6 do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - II RAZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogatynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bogatynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bogatynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2afc0d96-f54a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków Publicznego Przedszkola Nr 4 oraz Publicznego Przedszkola Nr 6 do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - II RAZ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2afc0d96-f54a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054287/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego Nr 4 i Żłobka Nr 1 w Bogatyni do wymagań ppoż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.27.2023.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Przebudowa w zakresie dostosowania budynku Publicznego Przedszkola nr 4 i Integracyjnego Żłobka Publicznego nr 1 do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej w Bogatyni ul. Chopina 12, dz. nr 159 AM-16, 1/2 AM-18 Obręb Bogatynia II, Jedn. ewid.: 022503_4”.4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
4.5.5.) Wartość części: 696887,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa w zakresie dostosowania budynku Publicznego Przedszkola nr 6 do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej w Bogatyni ul. Wyczółkowskiego 32a, dz. nr 6/9 AM-19, obr. Bogatynia II”.4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
4.5.5.) Wartość części: 536319,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDW Group sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383071032
7.3.3) Ulica: Armii krajowej 10E
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDW Group sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383071032
7.3.3) Ulica: Armii krajowej 10E
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Budowa placu zabaw na terenie działki nr 20/5 AM-5, obr. Bogatynia I w ramach projektu "Budowa placu zabaw w Markocicach jako miejsce integracji rodzin" - II RAZ
- DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORM PRZYSCHODOWYCH, POCHYLNI SCHODOWEJ ORAZ ELEMENTÓW DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W BOGATYNI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Sieniawce przy ul. Rolniczej 35 i 37.
- "Zakup z dostawą dwóch używanych samochodów ciężarowych z urządzeniem hakowym w formie leasingu operacyjnego."
- Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni - II RAZ
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
- "Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP Rogów i Biblioteki w Rogowie"
- Przebudowa instalacji grzewczej w budynku nr 3 w Wojewódzkiej Bazie Magazynowo - Warsztatowej Sprzętu Obrony Cywilnej w Luboszycach.
więcej: Hydranty gaśnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.