eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markowa › "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej" w systemie zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej“ w systemie zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1399

1.5.2.) Miejscowość: Markowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 53 52

1.5.8.) Numer faksu: 17 226 56 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa2c7d92-fe04-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej“ w systemie zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa2c7d92-fe04-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027434/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na budynek użyteczności publicznej z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3717675,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje: rozbudowę, nadbudowę i przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na budynek użyteczności publicznej w Markowej na działce nr ew. 4218, 4213/2, obręb Markowa w gminie Markowa wraz z zagospodarowaniem terenu: budowa obiektów małej architektury, miejsc postojowych oraz instalacji zewnętrznych, w celu utworzenia Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego (COM) w Markowej. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót, w wyniku których budynek COM oraz jego otoczenie w całości będą dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Zakres obejmuje:
1) Zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji (w tym uzyskanie pozwolenia na budowę), zezwoleń oraz uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie rozbudowy budynku (w imieniu i na rzecz Zamawiającego), w tym:
a) koncepcję,
b) projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne uzgodnienia i opinie zgodne z prawem budowlanym, decyzje, inwentaryzacje, badania itp.) w skład którego powinny wchodzić:
- projekt techniczny zawierający część opisową i załączniki rysunkowe,
- projekt architektoniczno-budowlany zawierający część opisową i załączniki rysunkowe,
- projekt zagospodarowania terenu.
Projekt budowlany musi spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1679) oraz ustawy prawo budowlane,
c) projekty wykonawcze branżowe,
d) kosztorysy inwestorskie,
e) przedmiary robót,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
g) informacja BIOZ,
h) w razie potrzeby niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek, itp.
2) Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanej decyzji pozwolenie na budowę, tj. rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na budynek użyteczności publicznej w Markowej w celu utworzenia Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego (COM) w Markowej, w tym m.in.:
a) Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku.
b) Wykonanie podbicia oraz izolacji fundamentów budynku.
c) Przebudowanie w całości układu komunikacyjnego w obiekcie ze względu na niespełnianie warunków technicznych istniejącej klatki schodowej, w tym wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych i wejścia do budynku.
d) Wykonanie wewnętrznych instalacji:
- sanitarnych: wody ciepłej i zimnej, hydrantowej, c.w.u. i p.poż., kotłowni CO opalanej gazem ziemnym i centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, kanalizacji sanitarnej,
- instalacji wewnętrznych elektrycznych, klimatyzacji, wentylacji,
- instalacji teletechnicznych, niskoprądowych, w tym monitoringu, instalacji przyzywowych w każdym pomieszczeniu COM, w którym będą przebywać osoby niepełnosprawne oraz system zabezpieczający przed pożarem i domofon,
e) Wykonanie zewnętrznych instalacji oraz przyłączy (wymiana lub wykonanie nowego przyłącza teletechnicznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lub innej),
f) Wykonanie wyburzenia części ścian konstrukcyjnych (z wykonaniem niezbędnych podciągów), wyburzenia części ścianek działowych, wykonanie nowych ścianek działowych w celu zmiany układu funkcjonalnego, wykonanie posadzek – nowa aranżacja wnętrz w celu dostosowania do potrzeb utworzenia COM (parter i kondygnacja I). Aranżacja i zagospodarowanie wnętrz przeznaczonych na COM powinny uwzględniać potrzeby:
- pobytu dziennego osób (pomieszczenia do terapii zajęciowej, dla psychologa i innych specjalistów, zabiegowe, do rekreacji i wypoczynku, świetlico-jadalnię, zaplecze higieniczno-sanitarne, zaplecze gastronomiczne – do cateringu (aneks kuchenny+zmywalnia), pokój ćwiczeń, zaplecza socjalne, pomieszczenie biurowe, gospodarcze/pralnia, itp.) z rozmieszczeniem na obu kondygnacjach oraz
- mieszkalne całodobowe, tj. 2 jednoosobowych mieszkań z łazienkami, z których każde musi mieć powierzchnię co najmniej 15 m2
g) Wykonanie nowych otworów drzwiowych / okiennych (w razie potrzeby).
h) Pełna wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
i) Przebudowa kotłowni z montażem nowego kotła gazowego z oprzyrządowaniem.
j) Opomiarowanie mediów.
k) Termomodernizację budynku do WT 2021.
l) Zamontowanie instalacji fotowoltaicznej – 20kW
m) Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego.
n) Podniesienie konstrukcji dachu do wysokości zapewniającej możliwość umieszczenia urządzeń technicznych typu klimatyzacja na potrzeby Centrum, swobodnego dostępu do urządzeń kominowych.
o) Wykończenie wnętrz z zachowaniem wymogów dla osób niepełnosprawnych:
- wykonanie stropu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych lub z prasowanej wełny mineralnej w pomieszczeniach „mokrych” oraz korytarzach;
- okładziny ścian w pomieszczeniach sanitarnych wg obowiązujących przepisów (co najmniej płytki ceramiczne, w pomieszczeniach sanitarnych co najmniej do wysokości 2m);
- wykończenie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych i gospodarczych oraz ciągach komunikacyjnych wg obowiązujących przepisów (co najmniej płytki gresowe o nawierzchni antypoślizgowej);
- montaż urządzeń sanitarnych (min. umywalek, podwieszanych sanitariatów, natryski, wodooszczędne baterie, wklejane lustra, uchwyty podwieszane do sanitariatów – zgodnie z Standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania);
- montaż zabudowy kuchennej, magazynowej, szaf gospodarczych i innej wykonywanej na wymiar – montowanej na zamówienie, na stałe - dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
- montaż zabudowy z płyt HPL w pomieszczeniach sanitarnych,
- wykończenie posadzek w pomieszczeniach przeznaczonych pod działalność usług społecznych elastyczna wykładzina PCW z wykonaniem owalnej krawędzi na styku podłoga cokół;
- malowanie pomieszczeń, co najmniej farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia, w kotłowni farby przepuszczalne dla pary wodnej;
- wykończenie korytarzy w sposób ułatwiający utrzymanie czystości, odporne na zabrudzenia (co najmniej tapeta natryskowa lub tynk mozaikowy lub farba lateksowa pokryta lakierem);
- wykonanie izolacji przeciwwodnej i termicznej ścian fundamentowych wraz z ich osuszeniem;
- wykonanie izolacji termicznej stropodachu wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Ostateczny zakres przebudowy, rozbudowy i nadbudowy uzgodnić z Zamawiającym na etapie opracowywania koncepcji i projektu budowlanego.
3) Zagospodarowanie terenu na potrzeby COM:
a) przebudowa ogrodzenia zewnętrznego znajdującego się w granicy działki od strony wschodniej oraz ogrodzenie pozostałej części terenu,
b) wycinka lub pielęgnacja drzew oraz wprowadzenie nowych nasadzeń, w tym odtworzenie trawników, konieczne uzupełnienie warstwy humusu,
c) przebudowa istniejących / budowa nowych ciągów komunikacji zewnętrznej (alejek spacerowych, chodników, drogi dojazdowej, miejsc postojowych),
d) budowa oświetlenia zewnętrznego,
e) budowa urządzeń i obiektów małej architektury, w tym ławek, stolików, altanki, koszy na śmieci, miejsca grillowego, siłownia zewnętrzna, panelowy ogród sensoryczny i warzywnik.
4) Wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych, uzyskanie prawomocnej decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu przez PINB w Łańcucie, zgodnie z art. 54, 56 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88 z późn. zm.).
5) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego (w tym właściwych organów i instytucji tj. PINB, SANEPID, służby ochrony pożarowej – w zakresie w jakim będzie wymagane).

Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści załączników nr 11 do SWZ:
1) Program Funkcjonalno–Użytkowy,
2) Koncepcja zagospodarowania pomieszczeń oraz terenu,
3) Przedmiar robót,
4) Inwentaryzacja,
5) Ekspertyza budowlana,
6) Geotechniczne warunki posadowienia budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3717675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3717675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3717675,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JACEK RUPAR, FHUP DOMREX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151075603

7.3.4) Miejscowość: BIAŁOBRZEGI

7.3.5) Kod pocztowy: 37-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3717675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.