eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poręba › "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na Mieszkanie Chronione Wspierane dla 5 osób".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na Mieszkanie Chronione Wspierane dla 5 osób".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poręba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@umporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umporeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9f7a68e-f0a1-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na Mieszkanie Chronione Wspierane dla 5 osób".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9f7a68e-f0a1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038296/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na Mieszkanie Chronione Wspierane dla 5 osób".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
"Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na Mieszkanie
Chronione Wspierane dla 5 osób"
Charakterystyczne parametry części sdo przebudowy
Zestawienie powierzchni mieszkania chronionego
Nr pom. Nazwa pomieszczenia Pow. użytkowa [m2]
MIESZKANIE CHRONIONE
1 Wiatrołap 3,13 m2
2 Przedpokój z aneksem 19,32 m2
3 Pokój 3-osobowy 16,82 m2
4 Pokój 2-osobowy 15,08 m2
5 Łazienka 6,03 m2
Razem 60,38 m2
Kubatura 150,95m³
Długość, szerokość, wysokość projektowanego mieszkania chronionego
Parametr Mieszkanie chronione
Długość 12,35 m
Szerokość 5,15 m
Wysokość 2,50 m
Zakres robót budowlanych obejmuje:
- wykonanie remontu dwóch istniejących, nieużytkowanych pomieszczeń lokali usługowych na potrzeby mieszkania chronionego.
Remont obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe,
• wykonanie podniesienie posadzek,
• wyburzenie części ścian działowych,
• wykonanie ścian działowych
• wykonanie izolacji akustycznej ściany wewnętrznej graniczącej z sąsiadującym lokalem usługowym.
• wykonanie docieplenia ściany zewnętrznej i fundamentowej
• wykonanie nowych otworów drzwiowych i okiennych
• wykonanie nowych otworów w ścianach nośnych budynku,
• wykonanie obniżonego wejścia do budynku zabezpieczonego ścianami oporowymi typu L.
• wykonanie ścian oporowych po obrysie przegłębienia wejścia do budynku
• montaż konstrukcji stalowej pochylni dla osób NPS i schodów wejściowych.
• montaż drzwi wejściowych
• montaż drzwi wewnętrznych
• wykonanie dojścia i nowej nawierzchni chodnika w rejonie mieszkania chronionego.
• wykonanie daszku nad wejściem do mieszkania chronionego
- w zakresie robót elektrycznych :
• wewnętrzną linię zasilającą,
• tablicę elektryczną TM mieszkania,
• instalację oświetlenia mieszkania,
• instalację gniazd wtyczkowych i siły mieszkania,
• prowadzenie przewodów,
• ochronę przeciwporażeniową,
- w zakresie instalacji sanitarnych :
• roboty demontażowe,
• instalacja wody zimnej,
• instalacja wody ciepłej z pojemnościowego podgrzewacza wody,
• instalacja kanalizacji sanitarnej,
• instalacja c.o.,
• wentylacja grawitacyjna oraz wywiewna mechaniczna,
- w zakresie odwodnienia strefy wejścia do mieszkania chronionego za pomocą wpustu podwórzowego z blokadą antyzapachową.
Wykonanie wszystkich robót zgodnie ze SWZ wraz z załącznikami.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót
w załączniku nr 6 do SWZ, a zakres robót określa: dokumentacja projektowa stanowiaca załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421141-4 - Instalowanie przegród

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262320-0 - Wyrównywanie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30 maja 2023 r.,
do godz. 9.00, do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta:
Oferta Wykonawcy Monomer Sp. z o.o.42-300 Myszków, ul. Poprzeczna 5, podlega odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b i c ustawy PZP.
Zamawiający wezwał firmę Monomer Sp. z o.o.42-300 Myszków, ul. Poprzeczna 5, do złożenia oświadczeń oraz dokumentów zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp. Dokumenty i oświadczenia o których wyżej mowa firma Monomer Sp. z o.o.42-300 Myszków, ul. Poprzeczna 5, winna złożyć do dnia 22.06.2023r. Wykonawca nie przedstawił zaświadczenia dotyczącego zdolności kredytowej, a środki finansowe wpłynęły już po otwarciu ofert. Na wezwanie z art. 128 ust. 1 PZP, Wykonawca przedstawił dokument (Faktura Vat z terminem płatności po terminie składania ofert), natomiast środki z w/w faktury wpłynęły na konto Wykonawcy po terminie składania ofert 19.06.2023r. Wobec czego Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy ponieważ w dniu otwarcia ofert tj. 30 maja 2023 roku, firma nie dysponowała jeszcze środkami z faktury, której kopię przedłożyła.
Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, określone w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

postępowanie unieważniono .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.