Og³oszenie z dnia 2021-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00332534/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Kadzid³o w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kadzid³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Targowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kadzid³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297618016
1.5.8.) Numer faksu: 297618016w.24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp@kadzidlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kadzidlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Kadzid³o w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cbc7188c-50dd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00289085
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.bip.kadzidlo.samorzady.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
6.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czniki nr 7 i 8 do SWZ zawieraj± informacje o charakterze poufnym. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 18 ust. 4 w zwi±zku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy PZP Zamawiaj±cy udostêpni w/w za³±czniki tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± si± ze stosownym wnioskiem o ich udostêpnienie zgodniez wzorem wniosku stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
6.4.1. Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych w sposób opisany w punkcie dotycz±cym komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami.
6.4.2. Wykonawca winien wys³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych nie pó¼niej ni¿ na trzy dni przed terminem sk³adania ofert. Wy¿ej wymienione za³±czniki zostan± przes³ane wykonawcy niezw³ocznie na adres mailowy podany we wniosku o udostêpnienie informacji poufnych (za³±cznik nr 6 do SWZ).
6.4.3. Informacje poufne zawarte w za³±cznikach 7 i 8 udostêpniane bêd± wy³±cznie podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w ¶wietle przepisów Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130) - zwana dalej „ustaw± o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
Otrzymane przez Wykonawców w ten sposób informacje nie mog± byæ udostêpniane innym osobom lub podmiotom i mog± s³u¿yæ wy³±cznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
6.4.4. Zamawiaj±cy zobowi±zujê Wykonawców do do³o¿enia starañ w celu zabezpieczenia informacji przed ich utrat±, zniekszta³ceniem oraz dostêpem nieupowa¿nionych osób trzecich.
6.4.5. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w zwi±zku
z prowadzeniem niniejszego postêpowania zgodnie z zasad± okre¶lon± w ustawie
o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.bip.kadzidlo.samorzady.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej pod adresem: osp@kadzidlo.pl z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu miniPortalu.
4.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winien posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4.4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4.5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
4.6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
4.7. Identyfikator postêpowania dla niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
4.8. Sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami w zakresie skutecznego z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu:
4.8.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ z³o¿enie oferty w innej formie elektronicznej bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
4.8.2. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych pdf, doc, docx, rtf, xps, odt i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania (deszyfrowania) oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 26.1. W zwi±zku z zapisami art. 13 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, ¿e:
26.1.1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina
Kadzid³o, reprezentowany przez Wójta Gminy Kadzid³o, z siedzib±:
ul. Targowa 4, 07-420 Kadzid³o, tel. (29) 761-80-16;
26.1.2. Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: iod@kadzidlo.pl.
26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
26.1.4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. –Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP” , zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienie publicznego. W szczególno¶ci niepodanie stosownych danych osobowych mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy.
26.1.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.
26.1.6. Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora ( np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, czy us³ugi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji).
26.1.7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
26.1.8. Przys³uguje Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, mo¿liwo¶æ:
• dostêpu do danych osobowych jej/jego dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,
• ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
• w zwi±zku z art. 18 RODO ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego**.
26.1.9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
26.1.10. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych. Organem w³a¶ciwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 26.2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
26.3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWiOC .271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC/KR, ASS),
Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków.
6.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±cznikach Nr 7 i 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i wykazy ubezpieczanego mienia.
6.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czniki nr 7 i 8 do SWZ zawieraj± informacje o charakterze poufnym. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 18 ust. 4 w zwi±zku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy PZP Zamawiaj±cy udostêpni w/w za³±czniki tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± si± ze stosownym wnioskiem o ich udostêpnienie zgodnie
z wzorem wniosku stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
6.4.1. Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych w sposób opisany w punkcie dotycz±cym komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami.
6.4.2. Wykonawca winien wys³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych nie pó¼niej ni¿ na trzy dni przed terminem sk³adania ofert. Wy¿ej wymienione za³±czniki zostan± przes³ane wykonawcy niezw³ocznie na adres mailowy podany we wniosku o udostêpnienie informacji poufnych (za³±cznik nr 6 do SWZ).
6.4.3. Informacje poufne zawarte w za³±cznikach 7 i 8 udostêpniane bêd± wy³±cznie podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w ¶wietle przepisów Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130) - zwana dalej „ustaw± o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
Otrzymane przez Wykonawców w ten sposób informacje nie mog± byæ udostêpniane innym osobom lub podmiotom i mog± s³u¿yæ wy³±cznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
6.4.4. Zamawiaj±cy zobowi±zujê Wykonawców do do³o¿enia starañ w celu zabezpieczenia informacji przed ich utrat±, zniekszta³ceniem oraz dostêpem nieupowa¿nionych osób trzecich.
6.4.5. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w zwi±zku
z prowadzeniem niniejszego postêpowania zgodnie z zasad± okre¶lon± w ustawie
o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci
66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Oferty bêd± oceniane na podstawie nastêpuj±cych kryteriów
(obok podano wagê procentow± danego kryterium):
Kryteria oceny ofert:
1) cena za wykonanie zamówienia 60%
2) zaakceptowane klauzule dodatkowe 30%
3) oferowane franszyzy 10%
1) cena za wykonanie zamówienia – suma sk³adek za wszystkie ubezpieczenia bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania.
Oferty bêd± podlega³y ocenie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
ocena ceny za wykonanie zamówienia badanej oferty = cena najni¿sza x 100 x 60%
cena oferty badanej
2) zaakceptowane klauzule dodatkowe – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzaj±cych ochronê ubezpieczeniow± wg, nastêpuj±cych zasad:
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 21 zostanie przyznane 15 punktów,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 22 - 26 zostanie przyznane 6 punktów za ka¿d± klauzulê,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 27 - 37 zostanie przyznane po 5 punktów za ka¿d± klauzulê,
Brak akceptacji którejkolwiek lub wszystkich klauzul oznaczonych numerami 1 – 20 spowoduje odrzucenie oferty.
W przypadku dopisków lub zmian w tre¶ci klauzul fakultatywnych (oznaczonych numerami 21 - 37), odbiegaj±cych na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego w stosunku do tre¶ci zawartej w SWZ, za zmienion± klauzule przyznanych zostanie 0 pkt. W przypadku dopisków lub zmian na korzy¶æ lub neutralnych przyznana zostanie przewidziana ilo¶æ punktów.
Oferty bêd± podlega³y ocenie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Ocena zaakceptowanych klauzul badanej oferty = £±czna przyznana ilo¶æ punktów za zaakceptowane klauzule dodatkowe x 30%
3) oferowane franszyzy – ocenie podlegaj± oferowane franszyzy w nastêpuj±cych ubezpieczeniach:
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczeniu sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej,
- ubezpieczenie autocasco.
Franszyzy wprowadzone w ww. rodzajach ubezpieczeñ bêd± oceniane wg. nastêpuj±cych zasad (odrêbnie w ka¿dym ubezpieczeniu):
brak franszyzy – 25 pkt
franszyza od 1 z³ do 100 z³ - 20 pkt
franszyza od 101 z³ do 200 z³ – 15 pkt
franszyza od 201 z³ do 300 z³ – 10 pkt
franszyza od 301 z³ do 400 z³ – 5 pkt
franszyza powy¿ej 400 z³ – 0 pkt
Oferty bêd± podlega³y ocenie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Ocena oferowanych franszyz = £±czna przyznana ilo¶æ punktów za oferowane franszyzy x 10%
Zamawiaj±cy dopuszcza wy³±cznie stosowanie franszyz integralnych.
W przypadku gdy Wykonawca w ofercie zastrze¿e wprowadzenie franszyz redukcyjnych b±d¼ udzia³ów w³asnych w szkodzie oferta zostanie odrzucona.
Wysoko¶æ franszyzy winna byæ okre¶lona kwotowo.
W przypadku procentowego okre¶lenia franszyzy oferta zostanie odrzucona.
UWAGA:
oferowane franszyzy wyra¿one kwotowo nie mog± przekroczyæ 500 z³ (w danym ubezpieczeniu). W ryzyku szyb od st³uczenia franszyzy okre¶lone kwotowo nie mog± przekroczyæ 100 z³.
W ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej:
1) zamawiaj±cy nie dopuszcza stosowania franszyz i udzia³ów w³asnych
w szkodzie w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej za drogi.
2) przy ocenie franszyz i udzia³ów w szkodzie nie bierze siê pod uwagê franszyzy redukcyjnej w OC pracodawcy w postaci ¶wiadczenia z systemu ubezpieczeñ spo³ecznych uzyskanego na podstawie obowi±zuj±cych przepisów.
Oferty zawieraj±ce franszyzy w wysoko¶ci wy¿szej ni¿ wskazane zostan± odrzucone.
Franszyzy winny byæ okre¶lone w z³otych.
Punkty uzyskane za poszczególne kryteria zostan± zsumowane. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta otrzyma najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: zaakceptowane klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowane franszyzy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 1) Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³uw postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w odniesieniu do powy¿szego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 2) Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów .
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 3 zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca by³ w sytuacji ekonomicznej i finansowej umo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w odniesieniu do powy¿szego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± umo¿liwiaj±c± wykonanie zamówienia.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w odniesieniu do powy¿szego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez zamawiaj±cego. O¶wiadczenie nr 3 stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez zamawiaj±cego. O¶wiadczenie nr 3 stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
!) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy*);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
11.8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:1) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 11.8. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
2) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
24.1. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 455 ust. przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:24.1.1. zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki – na wniosek ubezpieczaj±cego,
24.1.2. zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniach maj±tkowych
w przypadku zmiany wysoko¶ci sumy ubezpieczenia – proporcjonalnie do zmiany sumy ubezpieczenia i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a,
24.1.3. zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwy¿szenia wysoko¶ci sumy gwarancyjnej lub podwy¿szenia limitów odpowiedzialno¶ci – proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a.
24.1.4. zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków w przypadku zmiany liczby ubezpieczonych w stosunku do zapisanej w SWZ – proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a.
24.1.5. korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±cej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego
i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki;
24.1.6. zmiany zwi±zane z w³±czeniem do ochrony ubezpieczeniowej jednostek powsta³ych lub przekszta³conych w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wy³±czeniem jednostek zlikwidowanych, zmiany wynikaj±ce ze zmiany formy prawnej prowadzenia dzia³alno¶ci,
24.1.7. zmiany zakresu ubezpieczenia i sk³adek wynikaj±ce ze zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów.
24.1.8. Zmiany (uzupe³nienia) sumy ubezpieczenia lub limitu odpowiedzialno¶ci je¿eli w trakcie realizacji zamówienia nast±pi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej/limitu odpowiedzialno¶ci co spowoduje naliczenie dodatkowej sk³adki proporcjonalnie do wysoko¶ci zmiany.
24.1.9. Zmiany ilo¶ci lub warto¶ci (w przypadku ubezpieczenia autocasco) pojazdów zgodnie z zastosowanym do tego rodzaju pojazdów stawkami.
24.1.10. Zmiana polegaj±ca na powstaniu nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego wcze¶niej w SWZ, a zawieraj±cego siê w oznaczeniu przedmiotu zamówienia lub nast±pi zmiana profilu prowadzonej dzia³alno¶ci, co mo¿e równie¿ powodowaæ zmianê wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki.
24.1.11. Zmianie polegaj±cej na tym, ¿e nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy,
w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy jedna ze stron poinformuje drug± na pi¶mie o zaistnieniu powy¿szych okoliczno¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-07
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KADZID£O
wiêcej: przetargi KADZID£O »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi ubezpieczeniowe Gminy Czerwonak: gminnych jednostek organizacyjnych, instytucji kultury oraz OSP
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
- US£UGA UBEZPIECZENIA MIASTA ZAMO¦Æ
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne PGM Sp. z o.o. na lata 2026-2027
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz ryzyk cybernetycznych Podlaskiego Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku na 2026 rok z podzia³em na czê¶ci.
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Opole Lubelskie wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz Opolskim Przedsiêbiorstwem Komunalnym Sp. z o.o.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





