eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smyków › Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Smyków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Smyków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SMYKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Smyków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-212

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 373-91-81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Smyków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60443bee-f600-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032252/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Smyków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Smyków w roku szkolnym 2022/2023”
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz 85 uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Smyków (w miejscowościach: Adamów, Cisownik, Królewiec, Muszczarz, Przyłogi, Piaski Królewieckie, Salata, Smyków, Strażnica, Trawniki) do Szkoły Podstawowej w Królewcu oraz Szkoły Podstawowej im. Majora Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w Miedzierzy, a następnie powrót do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach lekcyjnych. Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej z wykorzystaniem autobusu stanowiącego własność Wykonawcy.
2) Przewidywana liczba dni na realizację usługi – to ok. 193 dni w roku szkolnym 2022/2023
3) W ramach dowozu uczniów przewiduje się następujące kursy:
Kurs Nr 1: 6:40-7:10: Cisownik – Strażnica – Przyłogi - Królewiec- Adamów- Miedzierza
Kurs Nr 2: 7:15-7:45: Smyków – Smyków (Ostre Górki)- Salata- Królewiec Poprzeczny- Piaski Królewieckie- Trawniki- Królewiec –Smyków- Miedzierza:
4) W ramach odwozu uczniów przewiduje się następujące kursy:
Kurs Nr 1: 13:35 obowiązuje od poniedziałku do piątku –Miedzierza –Smyków – Królewiec - Trawniki – Przyłogi - Strażnica –Cisownik- Miedzierza:
Kurs Nr 2: 14:25 obowiązuje od poniedziałku do piątku - Miedzierza – Adamów- Piaski Królewieckie- Królewiec- Smyków- Smyków (Ostre Górki) – Salata- Królewiec Poprzeczny – Trawniki – Przyłogi – Strażnica- Cisownik – Miedzierza:
Kurs Nr 3: 15:15 obowiązuje w poniedziałki i w środy - Miedzierza – Adamów- Piaski Królewieckie- Królewiec- Smyków- Smyków (Ostre Górki) – Salata- Królewiec Poprzeczny – Trawniki – Przyłogi – Strażnica- Cisownik – Miedzierza:.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 134146,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Kielcach w roku szkolnym 2022/2023
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Kielcach
1) Dowóz będzie odbywał się od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Przewidywana liczba dni na realizację usługi – to ok. 193 dni w roku szkolnym 2022/2023.
2) Dowóz i odwóz odbywać się będzie począwszy od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023
3) Dowóz uczniów na trasach: miejsce zamieszkania- szkoła- miejsce zamieszkania. Szczegółowy plan dowozów będzie dostosowany do planu zajęć uczniów i szczegółowo ustalony miedzy Zamawiającym a Wykonawcą.
4) Placówka oświatowa do której dowożeni będą uczniowie (na dzień przygotowania przedmiotu zamówienia): - Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Kielcach, ul. Jagiellońska 30, 25-608 Kielce- 1 uczeń oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Słabosłyszących i Niesłyszących w Kielcach, ul. Jagiellońska 30, 25-608 Kielce – 1 uczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 69512,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.