Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000712657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gwarków
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7468325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3lubin@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adf7b536-1718-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej nr 3 z O.I w Lubinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 720396,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja.4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 270765,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 143834,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie.4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 90125,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 23934,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, warzywa przetworzone, Ryby.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 191738,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła okoliczność wygenerowania dodatkowego ogłoszenia. Zostały umieszczone dwa ogłoszenia, o tym samym założeniu. Jedno omyłkowo.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła okoliczność wygenerowania dodatkowego ogłoszenia. Zostały umieszczone dwa ogłoszenia, o tym samym założeniu. Jedno omyłkowo.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła okoliczność wygenerowania dodatkowego ogłoszenia. Zostały umieszczone dwa ogłoszenia, o tym samym założeniu. Jedno omyłkowo.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła okoliczność wygenerowania dodatkowego ogłoszenia. Zostały umieszczone dwa ogłoszenia, o tym samym założeniu. Jedno omyłkowo.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła okoliczność wygenerowania dodatkowego ogłoszenia. Zostały umieszczone dwa ogłoszenia, o tym samym założeniu. Jedno omyłkowo.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.