eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczaniec › Dostawa 3 instalacji fotowoltaicznych dla 3 obiektów publicznych gm. Szczaniec na zasadzie miesięcznego abonamentu poprzez montaż wraz z uruchomieniem i eksploatacją (...) - zamówienie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 instalacji fotowoltaicznych dla 3 obiektów publicznych gm. Szczaniec na zasadzie miesięcznego abonamentu poprzez montaż wraz z uruchomieniem i eksploatacją (...) – zamówienie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczaniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Herbowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Szczaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-225

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@szczaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szczaniec.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 3 instalacji fotowoltaicznych dla 3 obiektów publicznych gm. Szczaniec na zasadzie miesięcznego abonamentu poprzez montaż wraz z uruchomieniem i eksploatacją (...) – zamówienie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-222172a3-c4b3-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. Część 1: Dostawa instalacji fotowoltaicznych – budynek Urzędu Gminy Szczaniec
Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje dostawę wraz z pracami budowlano instalacyjnymi instalacji fotowoltaicznych na budynku Urzędu Gminy Szczaniec o łącznej mocy 39,59 kWp oraz ich użyczenie i rozliczanie w formie comiesięcznego abonamentu w stałej niezmiennej cenie na okres minimum 12 lat. Wszystkie elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2020 r. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Urzędu Gminy wraz z opracowaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego i Państwowej Straży Pożarnej oraz kompleksowej dokumentacji powykonawczej instalacji i przekazanie jej Zamawiającemu. Forma rozliczenia zakupu instalacji ma polegać na stałej niezmiennej opłacie abonamentowej. W okresie finansowania właścicielem tych instalacji pozostanie Wykonawca, a po spłacie przejdzie ona na własność Zamawiającego, po ich ostatecznym wykupie za cenę 1,00 zł brutto (słownie brutto: jeden złotych 00/100) za całą instalację.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

09330000-1 - Energia słoneczna

09331000-8 - Baterie słoneczne

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 306000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.2. Część 2: Dostawa instalacji fotowoltaicznych – hydrofornia Szczaniec
Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje dostawę wraz z pracami budowlano instalacyjnymi instalacji fotowoltaicznych na terenie hydroforni Szczaniec o łącznej mocy 39,59 kWp oraz ich użyczenie i rozliczanie w formie comiesięcznego abonamentu w stałej niezmiennej cenie na okres minimum 12 lat. Wszystkie elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2020 r. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni Szczaniec wraz z opracowaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego i Państwowej Straży Pożarnej oraz kompleksowej dokumentacji powykonawczej instalacji i przekazanie jej Zamawiającemu. Forma rozliczenia zakupu instalacji ma polegać na stałej niezmiennej opłacie abonamentowej. W okresie finansowania właścicielem tych instalacji pozostanie Wykonawca, a po spłacie przejdzie ona na własność Zamawiającego, po ich ostatecznym wykupie za cenę 1,00 zł brutto (słownie brutto: jeden złotych 00/100) za całą instalację.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

09330000-1 - Energia słoneczna

09331000-8 - Baterie słoneczne

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 336780,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.3. Część 3: Dostawa instalacji fotowoltaicznych – hydrofornia Smardzewo.
Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje dostawę wraz z pracami budowlano instalacyjnymi instalacji fotowoltaicznych na terenie hydroforni Smardzewo o łącznej mocy 29,58 kWp oraz ich użyczenie i rozliczanie w formie comiesięcznego abonamentu w stałej niezmiennej cenie na okres minimum 12 lat. Wszystkie elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2020 r. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni Smardzewo wraz z opracowaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego i Państwowej Straży Pożarnej oraz kompleksowej dokumentacji powykonawczej instalacji i przekazanie jej Zamawiającemu. Forma rozliczenia zakupu instalacji ma polegać na stałej niezmiennej opłacie abonamentowej. W okresie finansowania właścicielem tych instalacji pozostanie Wykonawca, a po spłacie przejdzie ona na własność Zamawiającego, po ich ostatecznym wykupie za cenę 1,00 zł brutto (słownie brutto: jeden złotych 00/100) za całą instalację.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

09330000-1 - Energia słoneczna

09331000-8 - Baterie słoneczne

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 250020,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne dla każdej z części:
Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 PZP, tj. z uwagi na okoliczność, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta Wykonawcy była jedyna w każdej z części postępowania.

Uzasadnienie faktyczne dla każdej z części:
W dniu 31 maja 2022 r. Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą w każdej z części prowadzonego postępowania. Jednakże, Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy we wszystkich częściach postępowania. W związku z tym, Zamawiający zobligowany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne dla każdej z części:
Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 PZP, tj. z uwagi na okoliczność, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta Wykonawcy była jedyna w każdej z części postępowania.

Uzasadnienie faktyczne dla każdej z części:
W dniu 31 maja 2022 r. Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą w każdej z części prowadzonego postępowania. Jednakże, Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy we wszystkich częściach postępowania. W związku z tym, Zamawiający zobligowany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne dla każdej z części:
Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 PZP, tj. z uwagi na okoliczność, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta Wykonawcy była jedyna w każdej z części postępowania.

Uzasadnienie faktyczne dla każdej z części:
W dniu 31 maja 2022 r. Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą w każdej z części prowadzonego postępowania. Jednakże, Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy we wszystkich częściach postępowania. W związku z tym, Zamawiający zobligowany jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.