eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Remonty nawierzchni dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9c602394-489f-4e19-b14e-86053d36174c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31765221-e194-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039259/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty nawierzchni dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.3.2022.EK/JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni dróg gminnych, ulic Brzozowej i Sosnowej w miejscowości Kolnik polegający na:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni (dwuślad z płyt typu yomb, o łącznej pow. ok. 880 m2),
- wyrównaniu i utwardzeniu podłoża,
- wykonaniu 5 cm podsypki,
- ułożeniu trzech rzędów płyt, o łącznej powierzchni ok. 1.410 m2,
- przeprofilowaniu nawierzchni gruntowej (ok. 300 mb) na części ul. Sosnowej,
Do wykonania prac należy użyć materiału pochodzącego z rozbiórki oraz płyt używanych znajdujących się na składzie Zamawiającego (odległość do 2 km).
Płyty uszkodzone nie nadające się do ponownego wykorzystania należy zutylizować.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 149000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Równanie dróg gminnych.
Zakres robót obejmuje równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej, poprzez:
- wzruszenie nawierzchni gruntowej z przemieszczeniem urobku;
- ścięcie i uzupełnienie nierówności;
- uzupełnienie głębokich lokalnych zaniżeń materiałem miejscowym;
- uzyskanie spadku poprzecznego;
- zagęszczenie walcem samojezdnym, stalowym, wibracyjnym o masie min. 5,0 t za każdym przejazdem równiarki.
Średnia szerokość dróg przeznaczonych do równania wynosi ok. 4 m, długość ok.12,0 km.
Dopuszcza się dokonanie zmian w wykazie dróg do równania przez Zamawiającego pod warunkiem nie przekroczenia limitu ok. 12,0 km.
Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie.
Drogi podczas równania muszą być dostępne dla pojazdów dojeżdżających do pól.
Wykaz dróg do równania znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni ul. Bałtyckiej w Pszczółkach polegający na:
- regulacji wysokości istniejącej nawierzchni z płyt typu yomb,
- wykonaniu poszerzenia istniejącej nawierzchni z używanych płyt stanowiących własność zamawiającego,
- profilowaniu i humusowaniu terenów zielonych wraz z wykonaniem muldy chłonnej,
- wykonaniu nawierzchni poboczy z kruszywa,
- regulacji istniejących włazów kanalizacji wraz z wymianą elementów uszkodzonych,
- regulacji istniejącego oznakowania pionowego.
Do wykonania prac należy użyć materiału pochodzącego z rozbiórki oraz płyt używanych znajdujących się na składzie Zamawiającego (odległość do 2 km).
Płyty uszkodzone nie nadające się do ponownego wykorzystania należy zutylizować.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 89500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części I zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3), tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części II zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1), ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95243,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95243,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95243,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana "ARAT" Krzysztof makurat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891255878

7.3.3) Ulica: Staniszewo 26

7.3.4) Miejscowość: Sianowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-328

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95243,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.