eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364481345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hlonda 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-972

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 308 14 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mt514.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mt514.nowybip.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd7e609f-f14d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093358/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217127/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 176/DIA/US/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 912607 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozór Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, a w szczególności: sal wystawowych, sal bocznych, pomieszczeń technicznych, wejścia na taras widokowy, klatek schodowych (poziomy od -1 do 8), pomieszczeń przyległych do klatek schodowych (pomieszczeń technicznych i przedsionków windowych), wejścia głównego do Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego przy ul. Hlonda 1 w Warszawie dalej jako „Obiekt”, 3 pozostałych wejść do Obiektu, oraz Oddziału położonego w Warszawie przy Pl. Bankowy 1a, a w szczególności sal wystawowych, rotundy, sal bocznych, klatek schodowych (poziomy od 0 do 2 oraz półpiętra), pomieszczeń przyległych do klatek schodowych, wejścia głównego do Oddziału od ul. Elektoralnej, 3 pozostałych wejść do Oddziału.
Usługa świadczona będzie w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z z 2021 r., poz. 1995 ze zm.) oraz postanowienia Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U z 2014 r. poz. 1240).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 899258,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978423,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978423,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TARGET Spółka Jawna Anna Łada Marcin Rokicki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ASPEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252497942

7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 15a lok. 400

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-651

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Działania Grupy Interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978423,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Konsorcjum Firm: ASPEKT Sp. z o.o. i TARGET sp. j. ANNA ŁADA, MARCIN ROKICKI, uzyskało łącznie największą ilość punktów
w kryteriach oceny ofert wskazanych w SWZ tj. 95,14 punktów (kryterium nr 1 cena - 55,14 pkt; kryterium nr 2 doświadczenie Koordynatora Ochrony - 20 pkt, kryterium nr 3 doświadczenie
Dowódcy zmiany - 20 punktów).

Konsorcjum Firm: Agencja Ochrony Kowalczyk sp. z o.o., Agencja Ochrony MK Sp. z o.o., Agencja Ochrony Kowalczyk Security Sp. z o.o., uzyskało łącznie - 90 punktów (kryterium nr 1 cena - 60 pkt; kryterium nr 2 doświadczenie Koordynatora Ochrony - 20 pkt, kryterium nr 3 doświadczenie Dowódcy zmiany - 10 punktów).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.