eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kock › Dostawa sprzętu nagłośnienia, oświetlenia i konstrukcji scenicznej dla Domu Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Kocku



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu nagłośnienia, oświetlenia i konstrukcji scenicznej dla Domu Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Kocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Kocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001108001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Apteczna 4

1.5.2.) Miejscowość: Kock

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818591110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domkultury.kock@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kock.naszgok.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu nagłośnienia, oświetlenia i konstrukcji scenicznej dla Domu Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Kocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6075c5b4-f163-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00216629/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu nagłośnienia, oświetlenia i konstrukcji scenicznej dla Domu Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Kocku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG 271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 1 Dostawa systemu nagłośnienia scenicznego frontowego
Dostawa 2 kompletów nagłośnienia scenicznego frontowego.
Zawartość 1 kompletu:
- zestaw głośnikowy – 2 sztuki,
- moduł subbasowy,
- aktywny moduł subbasowy,
- kabel głośnikowy 12m,
- kabel głośnikowy 3m – 2 sztuki,
- sztyca – 2 sztuki,
- pokrowiec do zestawu głośnikowego 2 sztuki,
- platforma transportowa do modułu subbasowego,
- pokrowiec do modułu subbasowego - 2 sztuki.
Szczegółowe wymagania zamawiającego zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Miejsce dostawy zamówienia: Dom Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej, ul. Apteczna 4, 21-150 Kock.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 52032,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 2 Dostawa mikrofonów
Zamówienie obejmuje dostawę:
1. zestawu mikrofonów bezprzewodowych z akcesoriami:
- odbiornik systemu mikrofonów bezprzewodowych - 4szt.,
- nadajnik do ręki -4szt.,
- kapsuła mikrofonowa do nadajnika do ręki -4szt.,
- aktywny spliter antenowy z zasilaczem -1szt.,
- antena pasywna, wszechkierunkowa 1szt.
2. zestawu mikrofonów przewodowych wraz z akcesoriami:
- mikrofony dynamiczne - 12szt.,
- kabel mikrofonowy XLR - 10szt.,
- statyw mikrofonowy niski - 3szt.,
- statyw mikrofonowy wysoki -10szt.
Szczegółowe wymagania zamawiającego zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Miejsce dostawy zamówienia: Dom Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej, ul. Apteczna 4, 21-150 Kock.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony

4.5.5.) Wartość części: 19918,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 3 Dostawa osprzętu scenicznego
1. System nagłośnieniowy monitorowy:
- kolumna głośnikowa pasywna typu wedge - 6szt.,
- cyfrowa końcówka mocy -2szt.
2. Konsola cyfrowa mikserska i akcesoria:
- konsola,
- stagebox,
- kabel do połączenia konsoli ze stageboxem w ilości 2 sztuk.
3. Rozdzielnia prądu 3x32 A
4. Ekran akustyczny perkusyjny
5. Case’y transportowe
case na mikrofony - 2 sztuki
case na kable - 1 sztuka
Szczegółowe wymagania zamawiającego zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Miejsce dostawy zamówienia: Dom Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej, ul. Apteczna 4, 21-150 Kock

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 22439,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 4 Dostawa systemu oświetlenia i konstrukcji scenicznej
1. Głowa ruchoma typu Wash – 5 sztuk
2. Głowa ruchoma typu Spot – 6 sztuk
3. Listwy led typu Sunstrip – 7 sztuk
4. Reflektory sceniczne teatralne – 6 sztuk
5. Wytwornica mgły typu hazer – 1 sztuka
6. Sterownik oświetlenia – 1 sztuka
7. Konstrukcja aluminiowa trawersy – 4 sztuki
8. Statywy typu wind up – 2 sztuki
9. Zestaw okablowania DXM – 1 komplet
Szczegółowe wymagania zamawiającego zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Miejsce dostawy zamówienia: Dom Kultury im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej, ul. Apteczna 4, 21-150 Kock.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 52113,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63039,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63039,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63039,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAW TRADE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532459233

7.3.3) Ulica: Myśliwska

7.3.4) Miejscowość: Jeleśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 34-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63039,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH MAGNUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220007411

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH MAGNUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220007411

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69495,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69495,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISION

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251691968

7.3.3) Ulica: Śreniawitów

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-188

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69495,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.