eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa, 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e2eb9e6-effc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056555/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych, w tym: budowa pełnowymiarowego boiska na terenie Os. Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oł., przebudowa placu zabaw w Miłoszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212296

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 204079,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz
1. Zakres robot:
1) demontaż, wywóz i utylizacja słupków do piłki siatkowej i obrzeży na podsypce piaskowej.
2) Wykonanie 220,0 m2 nawierzchni boiska z poliuretanu, ograniczonej obrzeżami betonowymi.3) Nawierzchnia
poliuretanowa ułożona na podłożu betonowym składa się z dwóch warstw:
• warstwy wierzchniej w kolorze czerwonym i warstwy podkładowej czarnej. Nawierzchnia musi być odporna na warunki
atmosferyczne, przepuszczalna dla wody (na podbudowie dynamicznej) oraz nie powodować zbierania wody się na
powierzchni.
• Krawężniki pokryte warstwą poliuretanową w sposób ciągły z nawierzchnią boiska. Na powierzchni boiska malowane linie.
2. Charakterystyka podłoża pod nawierzchnię poliuretanową i nawierzchni poliuretanowej znajduje się w opisie technicznym
do projektu budowlanego.
3. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące nawierzchni boiska:
1) aktualny kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014.
2) Atest Higieniczny PZH lub równoważny.
3) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie
wyspecyfikowanych wymagań technologicznych.
4) Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu
wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji.
5) Próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej wielkości min. 10 x 10cm (wymagana przed podpisaniem umowy)
4. Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1) słupki wraz z siatką do gry w piłkę siatkową - 1 komplet,
2) piłkochwyt o wysokości 4,0 m i długości 11,0 m - 1 sztuka,
3) ławka bez oparcia do wkopania - 2 sztuki,
4) kosz na śmieci o pojemności 35 litrów - 1 sztuka.
Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
Konstrukcje ławek i kosza na śmieci malowane w kolorze RAL 6029.
5. Dostawa i montaż regulaminu korzystania z boiska. W treści regulaminu należy uwzględnić dane dotyczące inwestora.
Konstrukcja regulaminu malowana w kolorze RAL 6029.
6. Odtworzenie trawnika - 196,0 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

39293300-5 - Sztuczna trawa

4.5.5.) Wartość części: 103615,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.
1. Zakres robót:
1) wykonanie 288,0 m2 nawierzchni boiska z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o wysokości 12-15 mm z wypełnieniem
piaskiem kwarcowym, ograniczonej obrzeżem betonowym.
2) Nawierzchnię należy wykonać na podbudowie kamiennej z tłucznia i wyrównać warstwą wyrównawczą z klińca. Na
powierzchni boiska malowane linie.
2. Charakterystyka podłoża pod nawierzchnię i parametry nawierzchni z trawy syntetycznej znajdują się w opisie
technicznym do projektu budowlanego.
3. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące nawierzchni boiska:
1) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem
okresu gwarancji udzielonej przez producenta na trawę syntetyczną.
2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez
Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni.
3) Aktualny Atest PZH lub równoważny dla trawy syntetycznej.
4) Deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014 (EN 15330-1:2013) wykonana przez niezależne, akredytowane
laboratorium potwierdzające minimalne parametry nawierzchni wymagane przez Zamawiającego (nie będą uznawane
badania wykonywane w laboratoriach wewnętrznych producentów trawy).
5) Próbka oferowanej nawierzchni o wymiarach 25 x 15 cm z metryką producenta
(wymagana przed podpisaniem umowy)
4. Wykonanie 39,6 m2 nawierzchni utwardzonej z bezfazowej kostki betonowej szarej grubości 6 cm,
na podsypce piaskowej, utwardzonej warstwie z kruszywa łamanego oraz zagęszczonej podsypce piaskowej. Nawierzchnia
utwardzona ograniczona obrzeżami z krawężników betonowych. Szczegółowa charakterystyka nawierzchni znajduje się w
opisie technicznym do projektu budowlanego.
5. Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1) bramki do piłki ręcznej - 2 sztuki,
2) słupki wraz z siatką do gry w piłkę siatkową - 1 komplet.
6. Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.
7. Dostawa i montaż regulaminu korzystania z boiska. W treści regulaminu należy uwzględnić dane dotyczące inwestora.
Konstrukcja regulaminu malowana w kolorze RAL 6029.
8. Rekultywacja trawnika - 72,0 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

39293300-5 - Sztuczna trawa

4.5.5.) Wartość części: 100463,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150624,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198926,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150624,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muller Jelcz-Laskowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9120009178

7.3.3) Ulica: Al. Młodych 40

7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150624,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142686,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142686,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142686,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muller Jelcz-Laskowice Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9120009178

7.3.3) Ulica: Al. Młodych 40,

7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142686,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.