Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251561/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA APARATU RTG WEWNĄTRZUSTNEGO ORAZ SKANERA PŁYTEK OBRAZOWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legnicka 40
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-674
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 77 11 775
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargigz@dolmed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dolmed.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA APARATU RTG WEWNĄTRZUSTNEGO ORAZ SKANERA PŁYTEK OBRAZOWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4239b597-045a-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIG.290.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78657,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa obejmuje w szczególności transport sprzętu do siedziby Zamawiającego, rozładunek i wniesienie do wskazanych pomieszczeń, montaż, podłączenie, uruchomienie, skonfigurowanie do potrzeb Zamawiającego, przeszkolenie z obsługi.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA):
I. APARAT RTG WEWNĄTRZUSTNY-1 szt.
II. SKANER PŁYTEK OBRAZOWYCH - 1 szt.
DODATKOWE WYMAGANIA:
1 Szkolenia: Szkolenie z zakresu obsługi i konserwacji oraz sposobu wykorzystania urządzeń do realizacji badań: - do 4 osób - czas trwania min 4 h
2 Gwarancja: Cały przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru (bez wad).
3 Serwis:1) Dostępność serwisu: poniedziałek-piątek 8 godzin dziennie.
2) Reakcja serwisu: na telefon, mail, 1 godzina.
3) Czas przystąpienia serwisu od zgłoszenia do podjęcia naprawy nie dłuższy niż 24 godziny.
4) Czas naprawy nie dłuższy niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych pracy) od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach czas usunięcia awarii będzie mógł ulec wydłużeniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym dodatkowego terminu na naprawę sprzętu, z opcją udostępnienia na wniosek Zamawiającego na czas naprawy sprzętu zastępczego lub podzespołu zastępczego o porównywalnych parametrach techniczno-użytkowych.
5) Przeglądy serwisowe: wg zaleceń producenta, jednak nie rzadziej niż raz na rok. Koszty przeglądów w trakcie trwania gwarancji wliczone w wartość zamówienia.
6) Okres dostępności części zamiennych lub usługi naprawy dla wszystkich składowych przedmiotu zamówienia od daty sprzedaży przez co najmniej 10 lat.
7) Niezbędne aktualizacje oprogramowania systemowego i użytkowego, w szczególności wynikające ze zmiany obowiązujących przepisów prawnych.
4 Termin dostawy: do 2 tygodni od daty podpisania umowy
5 Dodatkowe 1) Instrukcja w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.
2) Paszport techniczny urządzenia
3) Deklaracja zgodności CE
4) Wszystkie wyroby medyczne ujęte w opisie przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie UE i być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022r.
5) Urządzenie nieużywane tj. fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nie będące przedmiotem praw osób trzecich.
6) Integracja z RIS: Integracja z systemem obsługującym Centrum Diagnostyki Obrazowej Dolmed (PACS/RIS). Koszty integracji ponosi Wykonawca. Dostawca systemu PACS/RIS – Alteris S.A., ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice, tel.: 506 469 956, e-mail: biuro@alteris.pl lub adam.bunsch@alteris.pl
Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej), który stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu (załącznik nr 2 do SWZ). Zamówienie powinno być realizowane z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w SWZ i ewentualnymi informacjami dla Wykonawców.
Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami sprzętowymi, oprogramowaniem, w tym podzespołami, elementami, materiałami i innymi składnikami sprzętowymi i programowymi niezbędnymi do jego uruchomienia i eksploatacji.
Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i właściwego - zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa - zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia (opakowania, wypełnienia itp.).
Gwarancja i rękojmia:
1) Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy).
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
3) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111500-6 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33111300-4 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMEDIX Jan Kalita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481579932
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 35
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
- Zakup zestawu do ultrasonografii dla Działu Brachyterapii i Hipertermii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.103.2024.AJ
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.