eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk publikacji wydawanych przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk publikacji wydawanych przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 2d

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ikoscielniak@archiwa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.archiwa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-archiwa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk publikacji wydawanych przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27188db5-e7b5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036114/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Druk i oprawa publikacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215305/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-WO.261.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku książek (środków wraz z oprawą) wraz
z dostawą do Zamawiającego, według następujących specyfikacji:

 formaty książek B–5, A–5, A-4;
 środki wykonane na papierze o gramaturze:

a) papier offsetowy biały 90g/m2;

b) Munken Print White 115 g. vol. 1.5 lub równoważny według specyfikacji:

Grubość (µm):150 Nieprzeźroczystość (%):95 Białość / Whiteness CIE: 116 Jasność/Brightness (ISO 2470/D65 %):96 Niepowlekany papier offsetowy, spulchniony, dodatkowo odpylony, barwa biała

c) MUNKEN PURE 130 g/m2. (kremowy) lub równoważny według specyfikacji:

Grubość (µm):147 Nieprzeźroczystość (%):95 Białość / Whiteness CIE: 62 Jasność/Brightness (ISO 2470/D65 %):80 Graficzny papier niepowlekany, gładzony i odpylony

d) Papier kredowy – matowy i błysk : 135 g/m

Specyfikacja planowanych publikacji :

 druk dwustronny, 4+4 lub 1+1;
 brzeg książki płaski lub zaokrąglony;
 kapitałka biała;
 okładka twarda (do każdego formatu), szyta nićmi, tektura 2,5 mm – uszlachetniona folią matową 4+0; lub okładka miękka tekturowa uszlachetniona folią matową
 niektóre okładki uszlachetnione wybiórczym lakierem i/lub folią soft touch
 nakład: 300 egz., 500 egz., 600 egz. 800 egz. ;
 druk offsetowy ; druk cyfrowy
 przewidywalna liczba wydanych tytułów: do 10 książek – książki są w trakcie realizacji, Zamawiający nie określa szczegółowej specyfikacji, podstawowe parametry nie będą odbiegać od podanych w formularzu ofertowym.

Publikacje posiadają numer ISBN nadany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221553,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221553,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221553,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Soft Vision Mariusz Rajski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL

7.3.3) Ulica: Ustowo 39

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-001

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.