Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196497/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz patrolowania na terenie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I SPORTU IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Górskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-336
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.gdansk.sisco.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awfisgdansk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz patrolowania na terenie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3650084b-1d26-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00068577/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz patrolowania na terenie AWFiS Gdańsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196497/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.260.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz patrolowania na terenie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia w połączeniu z usługą portierską w AWFiS Gdańsk w następujących lokalizacjach: Główny Campus, przy ul. Kazimierza Górskiego 1 (Budynek Główny, Hala Widowiskowo-Sportowa, Hala XII ), Budynek AWFiS, przy ul. Czyżewskiego 30 A, Narodowe Centrum Żeglarstwa w Gdańsku przy ul. Stogi 21, Dom Studenta, Hala Leszka Blanika-Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowe AWFiS przy ul. Kazimierza Górskiego 1.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień:
79710000-4 Usługi ochroniarskie
79715000-9 Usługi patrolowe
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający (zgodnie z art. 95 ustawy Pzp) wymaga aby wszystkie osoby
wykonujące czynności ochrony mienia i osób oraz patrolowania były zatrudnione przez Wykonawcę w okresie realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 917 z późn. zm.), z zastrzeżeniem p. 5.4.
2) Obowiązek wykazania, że pracownicy wykonujący usługi ochrony mienia i osób oraz patrolowania są zatrudnieni na umowę o pracę spoczywa na Wykonawcy.
3) Wybrany Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu kopie umów zawartych przez Wykonawcę z osobami realizującymi usługi ochrony mienia i osób oraz patrolowania, w terminie do 5 dni roboczych od wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników wchodzących w skład patrolu interwencyjnego na podstawie umów cywilno-prawnych.
Pozostałe wymagania w tym zakresie zostały określone w Załączniku nr 7 do SWZ
6. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia;
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy;
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani;
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia;
7. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje wymogu:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2315046,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2732706,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2315046,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zubrzycki Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-25-572-22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna wyposażona w środki przymusu
bezpośredniego.
Solid Security Sp. z o.o. Sp. K.,
02-676 Warszawa, ul. Postępu 17
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA ZUBRZYCKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA ZUBRZYCKI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2315046,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-28INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie Dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z pełnieniem przyszłego nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas (chromatograph GC-MS) na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenów 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
- Świadczenie usługi ochrony doraźnej
- Usługi ochroniarskie w obiektach Archiwum Państwowego w Warszawie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.