Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170665/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zespołu kuchennego w zakresie dostosowania do technologii kuchni instalacji c.o., c.t., c.w.u., wod-kan, wentylacji, gazowej oraz przeniesienie wodomierza głównego w SP nr 7 przy ul. Plażowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zespołu kuchennego w zakresie dostosowania do technologii kuchni instalacji c.o., c.t., c.w.u., wod-kan, wentylacji, gazowej oraz przeniesienie wodomierza głównego w SP nr 7 przy ul. Plażowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d20b9af-d107-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Remont zespołu kuchennego w zakresie dostosowania do technologii kuchni instalacji c.o., c.t., c.w.u., wod-kan, wentylacji, gazowej oraz przeniesienie wodomierza głównego w Szkole Podstawowej nr 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170665/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1143550,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje
1.1 zakres robót architektoniczno-budowlanych:
a) roboty demontażowe i montażowe drzwi i posadzek
b) roboty wyburzeniowe ścianek działowych i wykonanie otworów instalacyjnych w stropie
c) skucie istniejących tynków i wykonanie nowych
d) roboty murowe i obudowa kanałów wentylacyjnych z płyt gk.
e) wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych
f) roboty malarskie
g) dostawa i montaż podajników na mydło i papier
h) wykonanie fundamentów betonowych pod centralę wentylacyjną i zestaw hydroforowy
i) wykonanie poręczy schodowej i balustrady antresol
1.2 zakres robót instalacyjnych sanitarnych:
a) przebudowa przyłącza wodociągowego na działce Inwestora
b) zmiana lokalizacji wodomierza głównego w budynku Szkoły
c) dostawa i montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia wody
d) demontaż istniejącej instalacji wewnętrznej wod-kan w kuchni z zapleczem
e) montaż nowej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji technologicznej dla kuchni z zapleczem
f) demontaż istniejącej wentylacji mechanicznej kuchni z zapleczem
g) montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej w budynku kuchni z zapleczem
h) montaż instalacji ciepła technologicznego do centrali wentylacyjnej
i) demontaż istniejącej instalacji gazowej w obrębie kuchni w piwnicy
j) montaż nowej instalacji gazowej w piwnicy do urządzeń gazowych w kuchni wraz z aktywnym systemem bezpieczeństwa
k) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w dostosowaniu do projektowanej technologii kuchni i zaplecza kuchennego
1.3 zakresie instalacji elektrycznych
a) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w modernizowanych pomieszczeniach wykonanie
b) instalacji Wlz
c) wykonanie instalacji wewnętrznych
d) wykonanie instalacji przeciwporażeniowej
e) montaż rozdzielnic
f) połączenia wyrównawcze i uziemienie robocze
1.4. zakresie technologii kuchni
a) dostawa i montaż urządzeń technologii kuchni zgodnie z Projektem technologii kuchni i Erratą do Projektu technologii kuchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1607856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1607856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1607856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Prywatne KOMES Stanisław Piekarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713132 3144
7.3.3) Ulica: ul. Centralna 43
7.3.4) Miejscowość: Niemce
7.3.5) Kod pocztowy: 21-025
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1607856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa asortymentu potrzebnego do zabiegów elektrochirurgicznych i innych (diatermia)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Arnsztajnowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Dostawa wraz z montażem trybun składanych teleskopowo z siedziskami plastik z oparciem oraz zakup siedzisk na starą trybunę dla Hali sport OSiR Stargard Sp. z o.o. ul. Pier Brygady 1 w Stargardzie.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.