Og³oszenie z dnia 2021-11-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00291180/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00315033/01 - Wynik z dnia 2021-12-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa przej¶æ dla pieszych pl. Matejki, ul. Cmentarna, ul. Legnicka, Z³otoryja.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA Z£OTORYJA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Orl±t Lwowskich 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/ 8779 100
1.5.8.) Numer faksu: 76/ 8783 120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotoryja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa przej¶æ dla pieszych pl. Matejki, ul. Cmentarna, ul. Legnicka, Z³otoryja.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b32969c-4eb6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00286530
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/zlotoryja3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê wraz z za³±cznikami sporz±dza siê w postaci elektronicznej w jêzyku polskim, w ogólnodostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz sk³ada pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Wype³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 i 14 rozporz±dzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z pó¼n. zm.) – dalej RODO, informujemy, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina Miejska Z³otoryja z siedzib± w Z³otoryi, pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja, adres e-mail: um@zlotoryja.pl, tel. 76/ 877 91 00, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Z³otoryja; 2) Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych
na adres e-mail: iod@zlotoryja.pl; 3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zawarcia i rozliczenia umowy; 4) Podstawy i cele przetwarzania danych: 1) dane osobowe wykonawcy, który jest osob±
fizyczn±: Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z wykonaniem umowy, a tak¿e podjêcia czynno¶ci niezbêdnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w zwi±zku z obowi±zkiem prawnym ci±¿±cym na administratorze wynikaj±cym z przepisów ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych w zwi±zku z realizacj± zamówienia, przepisów o rachunkowo¶ci w celu rozliczeñ, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej, w zwi±zku z obowi±zkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mog± byæ tak¿e przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), 2) dane osób dzia³aj±cych w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawc±: Pani/a dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z realizacj± postanowieñ zawartej umowy, a tak¿e ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego
interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), 5) Pani/Pana dane mog± byæ udostêpniane podmiotom i osobom upowa¿nionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do
uzyskania informacji publicznej. Mog± zostaæ tak¿e udostêpnione podmiotom realizuj±cym czynno¶ci niezbêdne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania; 6) Pani/Pana dane osobowe bêd±
przetwarzane przez okres trwania umowy, a nastêpnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze wzglêdu na przepisy o rachunkowo¶ci. W przypadku roszczeñ dane bêd± przetwarzane do czasu ich przedawnienia. 7) Posiada Pan/i prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych, a tak¿e ich sprostowania (poprawiania). Przys³uguje Pani/u tak¿e prawo do ¿±dania usuniêcia lub ograniczenia
przetwarzania, a tak¿e sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przys³uguje ono jedynie w sytuacji, je¿eli dalsze przetwarzanie nie jest niezbêdne do wywi±zania siê przez Administratora z obowi±zku
prawnego i nie wystêpuj± inne nadrzêdne prawne podstawy przetwarzania. 8) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO
(uodo.gov.pl). 9) Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w
tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. poprawy bezpieczeñstwa ruchu drogowego poprzez rozbudowê istniej±cych przej¶æ dla pieszych, przebudowê skrzy¿owania dróg gminnych ulic pl. Matejki, Cmentarnej, Legnickiej na zespó³ skrzy¿owañ z ruchem okrê¿nym, ze zmian± nawierzchni, przebudow± istniej±cych ci±gów pieszych oraz infrastruktury towarzysz±cej. 2. Roboty bêd± polegaæ m.in. na: 1) zapewnieniu niezbêdnej obs³ugi geodezyjnej i archeologicznej; 2) opracowaniu, wyst±pieniu z wnioskiem do Konserwatora Zabytków i uzyskaniu pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych – zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków we Wroc³awiu Delegatura w Legnicy; 3) zawiadomieniu Zamawiaj±cej i Konserwatora Zabytków o odkryciu przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, i¿ jest on zabytkiem – zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków we Wroc³awiu Delegatura w Legnicy (je¶li zajdzie taka konieczno¶æ); 4) opracowaniu oraz uzyskaniu opinii, uzgodnieñ i zatwierdzeñ dla projektu tymczasowej organizacji ruchu; 5) zawiadomieniu stron o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu oraz wyniesieniu jej w teren; 6) przebudowie istniej±cego uk³adu skrzy¿owania na zespó³ skrzy¿owañ z ruchem okrê¿nym o nawierzchni bitumicznej; 7) remoncie/ przebudowie bitumicznej nawierzchni dróg gminnych; 8) przebudowie chodników o nawierzchni z kostki betonowej; 9) budowie azyli dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej; 10) budowie pól buforowych oraz wyspy centralnej ronda o nawierzchni z kostki granitowej; 11) wykonaniu ¶cieku przykrawê¿nikowego z kostki granitowej; 12) wykonaniu nowej linii o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych wraz z monta¿em nowych s³upów i opraw typu LED; 13) regulacji istniej±cych studzienek, pokryw, wpustów i zaworów; 14) monta¿u zabezpieczenia ruchu pieszych w postaci barier U-11a; 15) monta¿u oznakowania pionowego i poziomego drogi wg projektu sta³ej organizacji ruchu; 16) zawiadomieniu stron o wprowadzeniu sta³ej organizacji ruchu oraz wyniesieniu jej w teren zgodnie z za³±czonym projektem; 17) wywiezieniu pozosta³ego materia³u z rozbiórki – nadmiaru kostki kamiennej oraz betonowej, w miejsce wskazane przez Zamawiaj±c± – odleg³o¶æ do 3 km; 18) wykonaniu obowi±zku informacyjnego, o którym mowa w art. 35a ustawy o finansach publicznych tj. opracowanie graficzne, wykonanie, dostawê i monta¿ tablicy informacyjnej zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Rady Ministrów ws. okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa luba pañstwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 953) – po wcze¶niejszym uzgodnieniu wzoru z Zamawiaj±c±; 19) wykonaniu dokumentacji powykonawczej, na któr± sk³adaæ siê bêd± wszystkie dokumenty z odnotowanymi zmianami zaistnia³ymi w czasie realizacji robót budowlanych, korespondencja z Konserwatorem Zabytków, potwierdzenia wys³ania do stron zawiadomieñ o wprowadzeniu sta³ej organizacji ruchu, wyniki wykonanych badañ, pomiarów (m.in. rezystancji i izolacji kabla, skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej s³upa, itp.), przeprowadzonych prób, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza potwierdzona przez uprawnionego Geodetê, wszelkie certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, atesty, dziennik budowy, itp.; UWAGA: wszystkie zastosowane materia³y musz± posiadaæ aktualne wymagane prawem dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do stosowania w budownictwie na terenie Polski, potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ stosowania w miejscach publicznych; 3. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisany jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±czniki nr 7 – 11 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £¡CZNA OCENA OFERTY: P cena + P okres gwarancji. Maksymalna
liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy w kryterium Cena wynosi 60 pkt. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy w kryterium Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 40 pkt. Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek udzia³u w postêpowaniu to zdolno¶ci techniczne lub zawodowe. Zamawiaj±ca uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach in¿ynieryjnej drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz, ¿e jest wpisany na listê w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa. Wykonawca mo¿e dysponowaæ osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte w innych pañstwach, zosta³y uznane zgodnie z art. 12 a uPB na zasadachokre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzeniem braku podstaw wykluczenia z postêpowania bêdzie: 1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp – Za³±cznik nr 3 do SWZ; 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±ca uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca przed³o¿y wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada: a) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy; b) W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nychWykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdziale V pkt 12 SWZ, udowadniaj±ce, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania
okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia (je¶li dotyczy); c) Pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawców dla osoby/osób
podpisuj±cych ofertê (je¶li dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika doreprezentowania Ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik. 3. Pe³nomocnictwo winno byæ opatrzone przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia, tj.
zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. W przypadku wyboru oferty
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±ca za¿±da, przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³prace tych
Wykonawców. Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³ okre¶lony w rozdziale XXI pkt 1 SWZ,
a w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cej, okre¶la rozdzia³ XXI pkt 5 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Jako odrêbny Za³±cznik nr 6 do SWZ Zamawiaj±ca zamieszcza wzór umowy, który okre¶la warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zamawiaj±ca przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresieuregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-11
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
- Zakup ci±gnika rolniczego w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu B wraz z wyposa¿eniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolañczyka (...) - PE£NA NAZWA POST. W POZ. INFORMACJACH.
- Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi
- Roboty budowlane polegaj±ce na termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 oraz termomodernizacji i dostosowaniu pomieszczeñ budynku ¯³obka Miejskiego w Z³otoryi
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa budynku kuchni dla ZS w D±browie Che³miñskiej, oraz budowa 2 wind dla szkó³ podstawowych w miejscowo¶ciach D±browa Che³miñska i Ostromecko
- Adaptacja pomieszczeñ oraz wykonanie o¶wietlenia na potrzeby utworzenia Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci (BCU) w bran¿y fryzjerskiej przy ZSM nr 2 w Krakowie
- Wewnêtrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana ¼róde³ ogrzewania w zasobie komunalnym
- ,,Remont drogi gminnej nr 305007T Nieskurzów Nowy w km 2+584 do km 3+512"
- Termomodernizacja gminnego budynku u¿yteczno¶ci publicznej - OSP w Rogowie.
- Mobilno¶æ miejska w ¯OF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu ¿yrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R2)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





