eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - usługa stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla uczestników OHP w ECKiW w Roskoszy



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – usługa stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla uczestników OHP w ECKiW w Roskoszy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6c59d1d-e5c4-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – usługa stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla uczestników OHP w ECKiW w Roskoszy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6c59d1d-e5c4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Aktywni górą!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ECKiW.ZA.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – usługa stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla uczestników OHP zrekrutowanych do projektu „Aktywni górą!” w ECKiW OHP w Roskoszy, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest częścią większego zamówienia – zamówienie udzielane jest w częściach.
Usługa polega na:
Warsztaty kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup ubioru, realizowane dla 20 uczestników projektu. Warsztaty będą składały się z trzech etapów, realizowane będą w grupach, osobno dla mężczyzn i kobiet, z uwagi na specyfikę potrzeb przedstawicieli obu płci w tej kwestii.
Etap I usługa stylisty 8 godz./os (zajęcia w podziale na płeć). Zajęcia powinny uświadomić młodzieży, że w dzisiejszych czasach to w co się ubieramy i jak kreujemy nasz wizerunek wpływa na ocenę naszych kompetencji. Znając najważniejsze zasady „dress codu” oraz sposoby stylistów każdy może stać się pewniejszy siebie w różnych sytuacjach życiowych, jak np. rozmowa o pracę, rozmowa z przełożonym, wystąpienia publiczne i wiele innych. Zajęcia mają na celu zwiększenie samooceny uczestników projektu, nauczenie ich sposobów autoprezentacji oraz dbania o siebie. Poprzez udział w zajęciach młodzież nabędzie kompetencje w zakresie prezentowania się podczas rozmów o pracę oraz w innych sytuacjach strategicznych dla własnego rozwoju zawodowego. Zajęcia powinny mieć formułę warsztatową ukierunkowaną na kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika.
Usługa stylisty ma w swoim założeniu stanowić pomoc podczas zakupów stroju, w którym uczestnik będzie mógł zaprezentować się potencjalnemu pracodawcy.
Minimalny zakres tematyczny warsztatów:
- zasady dress codu
- określenie budowy ciała, sposoby korygowania dysproporcji sylwetki, dobór fasonów garderoby, rozmiarów, dodatków
- sposoby autoprezentacji i wizażu – zasady kreowania wizerunku, wizerunek w pracy i podczas rozmów kwalifikacyjnych, wizerunek osobisty a wizerunek zawodowy, analiza kolorystyczna, zasady i składowe dobrego wizerunku, sposoby korygowania dysproporcji sylwetki, garderoba dobór fasonów, rozmiarów, dodatków, nowe stylizacje ze starej garderoby
- kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika
- konsultacje dotyczące kosmetyków, makijaż (makijaż na różne okazje), kosmetyka pielęgnacyjna (manicure i pedicure), podstawy makijażu, zapoznanie z techniką doboru oraz nakładania kosmetyków, dobór kolorystyki do typu urody i okazji.
Etap II zakup stroju
Ze względu na indywidualny charakter doboru właściwego stroju (pod względem rozmiarowym, estetycznym, kolorystycznym i rodzajowym) zakup strojów będzie realizowany indywidualne lub w małych grupach w zależności od możliwości organizacyjnych (maksymalnie 3 osoby), uczestniczyć w nich musi stylista, który udzieli pomocy w doborze stroju w takim zakresie, żeby efekt końcowy spełniał zwyczajowe wymagania stawiane ubiorom przeznaczonym do spotkań u potencjalnego pracodawcy oraz pozostawał w zgodzie z indywidualnym poczuciem komfortu uczestnika związanym z danym typem i rodzajem ubioru. W zakupach uczestniczyć będzie również przedstawiciel ECKiW OHP w Roskoszy (datę zakupów należy uzgodnić z Zamawiającym we wcześniejszym terminie). Zakupione powinny zostać zestawy ubraniowe odpowiednie na rozmowę kwalifikacyjną o pracę.
Przykładowy zestaw dla uczestniczki projektu: spódnica, bluzka koszulowa, buty, dodatki w postaci: torebki, paska itp.
Przykładowy zestaw dla uczestnika projektu: spodnie, marynarka, koszula, krawat, buty.
Mogą to być również inne stroje uznane przez stylistę za stosowne (garsonka, sukienka, garnitur etc.)
Zakupione ubiory muszą być wyłącznie nowe. Niedopuszczalny jest zakup odzieży używanej z tzw. drugiej ręki (second hand). Koszty zakupu strojów Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie i musi je zapewnić jako integralną część całej usługi kreowania wizerunku. Prowadzący postępowanie zrefunduje Wykonawcy poniesione wydatki na zakup strojów po dostarczeniu faktury wraz z protokołem odbioru stroju podpisanym przez uczestnika oraz koordynatora z ramienia prowadzącego postępowanie oraz przez Wykonawcę. Wykonawca na potwierdzenie faktycznego dokonania zakupu ubrań za cenę wskazaną w fakturze końcowej za wykonanie przedmiotu zamówienia musi dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie faktur zakupu odpowiednich zestawów ubraniowych wybranych przez uczestników projektu. Prowadzący postępowanie w celu zapewnienia odpowiedniej jakości zindywidualizowanych zakupionych ubrań wymaga, żeby cena zakupionego zestawu ubraniowego dla jednej osoby wyniosła średnio 880 zł. pod warunkiem, że łączna kwota wydatkowana na zakup strojów dla 20 uczestników nie przekroczy wartości 17600,00 zł brutto.
Etap III przeprowadzenie metamorfozy (udokumentowanej fotograficznie)
W tej części specjalista ds. kreowania wizerunku ma doprowadzić do metamorfozy każdego uczestnika, poprzedzonej indywidualną konsultacją w gabinecie kosmetycznym, fryzjerskim lub innym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Ul. Radwańska 27/2U 90-540 Łódź

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postepowaniu zaprosił Wykonawcę ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk, 35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 67/4.8 do podpisania umowy. W wyznaczonym termonie na dzień 16.05.2023r. Wykonawca nie przystąpił do podpisania umowy. W dniu 23.05.2023 w/w Wykonawca przesłał oświadczenie, w którym oświadcza, że odstępuje od podpisania umowy. Na podstawie Art. 263. Pzp Prowadzący postępowanie dokonał unieważnienia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu z dnia 9 maja 2023 roku. i przystąpił do powtórzenia czynności badania i oceny ofert zmierzającej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.