eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@drawsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adfa12b5-eb42-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adfa12b5-eb42-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2024.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:
1.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: „Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim” – w formule zaprojektuj i wybuduj;
1.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich –„Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim” – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
2. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
3. Planowany zakres zamówienia obejmuje:
3.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: „Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim” – w formule „Zaprojektuj
i wybuduj”:
3.1.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 1jest zaprojektowanie oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ich uzbrojeniem, z przebudową drogi i budową oświetlenia drogowego, przewidziane do realizacji w miejscowości Drawsko Pomorskie ul. Tatrzańska – Krótka..
3.1.2. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów.
3.1.3. Zakres nr 1 obejmuje w szczególności:
a) sporządzenie dokumentacji projektowej na którą składają się: projekty budowlane sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, projekty budowlane branży drogowej, projekty budowlane oświetlenia drogowego, projekty techniczne, wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami w tym pozwoleniem na budowę,
b) rozbiórki istniejących konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów do posesji,
c) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów,
d) wyłączenie z eksploatacji istniejącej sieci ogólnospławnej wraz z przełączeniem przyłączy do nowowybudowanych sieci,
e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
g) nadzór autorski projektanta.;
3.1.4. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zgłoszenia robót budowlanych lub w razie konieczności uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów.
3.1.5. Podane w PFU wielkości są tylko orientacyjne. Rzeczywiste dane zostaną ustalone na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlanego.
3.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich –„Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim”:
3.2.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 2 jest zmiana zagospodarowania terenu gminnego, znajdującego się pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim, mająca na celu uporządkowanie sposobu parkowania przez wyznaczenie miejsc postojowych i zapewnienie ciągów komunikacji pieszej w dowiązaniu do istniejącego terenu, a także zagospodarowanie i uporządkowanie terenu przy istniejącej wiacie śmietnikowej, które przewidziane są do rozbiórki.
3.2.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1. budowę i przebudowę miejsc postojowych i placów manewrowych,
2. przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych: pieszych i kołowych;
3. budowę murów oporowych;
4. budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej;
5. usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą (oświetlenie, elektryka)
6. wycinkę drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem oraz nasadzenia zastępcze;
7. rozbiórkę istniejącej wiaty śmietnikowej;
8. ustawienie nowych wiat śmietnikowych prefabrykowanych;
9. wymianę na nowe wszystkich istniejących słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i oprawami (3 szt.):
1) Wymagane parametry nowych słupów i opraw:
a) słupy parkowe ocynkowane, koloru czarnego, o wysokości 5 m,
b) oprawy o nw. parametrach:
• oprawa LED czarna,
• moc całkowita nie większa niż 36W,
• strumień świetlny LED nie mniejszy niż 5300 lm,
• strumień świetlny nie mniejszy niż 3650 lm,
• efektywność świetlna nie mniejsza niż 101 lm/W,
(dopuszczalna tolerancja dla wymaganych parametrów wynosi do 5%)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do zaoferowanej ceny, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.