Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244349/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Mieścisko w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672685480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdwagrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdwagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cf95841-3581-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Mieścisko w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cf95841-3581-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002013/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Mieścisko w sezonie zimowym 2021/2022”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-DM.2410/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93840,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Mieścisko w sezonie zimowym 2021/2022”,
Zamówienie obejmuje
a) przygotowanie mieszaniny piasku z solą z materiałów Zamawiającego;
b) załadunek mieszaniny;
c) odśnieżanie dróg powiatowych;
d) posypywanie nawierzchni dróg mieszaniną piasku z solą;
e) dyżury domowe – gotowość do świadczenia usług : usuwanie gołoledzi i odśnieżania;
f) odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki;
g) dysponowanie placem magazynowym dla mieszaniny piasku z solą;
h) dysponowanie placem dla bazy sprzętu.
Szczegółowy zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.
Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) stanowią załącznik Nr 7 do niniejszej instrukcji.
W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku wystąpienia awarii sprzętu lub bardzo obfitych długotrwałych opadów śniegu, których nie można przewidzieć w chwili przygotowania przetargu nieograniczonego, w celu utrzymania przejezdności dróg w wymaganym standardzie zgodnym z „Planem zimowego utrzymania dróg powiatowych”, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania sprzętu na drogę inną niż wymieniona w danym zadaniu.
Wspólny słownik zamówień: (CPV): 90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania
90.63.00.00-2 – usługi usuwania oblodzeń
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, związane z obsługą sprzętu podstawowego do zimowego utrzymania ulic, tj. pługów śnieżnych i solarek, w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób, o których mowa w ust. 5.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, wykonującymi czynności zastrzeżone w ust. 5, Wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia innej osoby, przekazuje Zamawiającemu informację o tym fakcie w formie wskazanej w ust. 6, tj. poprzez przedstawienie zaktualizowanego wykazu.
Nieprzedłożenie dokumentu, o którym mowa w ust. 6 będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wskazanych w ust. 1. Wykonawca lub Podwykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100202,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100202,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100202,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPPU „MIKOROL” W MIEŚCISKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840002921
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: Mieścisko
7.3.5) Kod pocztowy: 62-290
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100202,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-20 do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miejskiego w Wągrowcu oraz jedn. organizacyjnych i instytucji kultury Gminy Miejskiej Wągrowiec
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łekno wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody
- Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.